Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Svar !

Av Linda Johansson - 8 mars 2011 11:07

 

Svar till : Erika

 

Ja det är jobbigt att folk som inte känner mej tror sig veta PRECIS allt ...

Fick en kommentar här förutom om att jag skulle lämna bort Nea till mina föräldrar varje gång hon är hemma för jag inte orkar med henne ...

Det är jue SJUKT .... Jag lämnar ALDRIG bort henne om det inte är nå speciellt ... Och om jag lämnar bort henna för en dag då är det till dom närmaste mamma / pappa / farmor / faster ... Jag känner att jag gör både Nea och farmor / Faster glad om dom får låna henne över dagen för att när Nea är hos sin pappa så får tydligen inte farmor och faster vara ensam med Nea för "henne" så då passar dom på att fråga mej när hon är hemma om dom får ha henne i några timmar .... det är inte så konstigt men tydligen så lämnar jag ifrån mej Nea hela tiden vet inte vem det var som skrev det men hon / han (antagligen en tjej) känner inte mej och kan yttrycka sig så ?


Det enda jag vet är att hon har haft en svår sjukdom och vissa säger att sjukdommen kan göra en människa till en sån som "hon" är idag ... jag vet inte alls men man börjar undra om det kan stämma :-)

Ja hon ringer och säger att hon saknar mej och det är inte konstigt jag är jue hennes mamma även fast hon är hos sin pappa så saknar hon sin mamma

Även fast "hon" är där så är inte jag där och "hon" är inte Neas mamma och känner den trygghet som man gör till en mamma ... det är något speciellt ...

Men sen när man frågar Neas pappa om hon var ledsen och att hon saknade mej så säger han ALLTID "hon var säkert trött" som hon inte kan sakna mej eller något sånt ... Igår det som hände tyckte till och med Nea var fel hon sa själv att ibland blir jag också trött och arg på "henne" Så hon förstår jue ....


Ja det känns som man blir Psykiskt misshandlad av der här ... Ibland tänker jag att det är tur att jag är så stark som jag är för en människa som inte är lika stark skulle INTE ha klarat av den här pressen och hotet jag lever med varje dag ...

Jag ska ta mej tid och undersöka saken vem man kan vända sig till om detta

för jag behöver ha hjälp för jag orkar snart inte det här längre ....

Och det värsta är att det ALDRIG kommer att sluta ...

Till och med familjerätten har sagt åt henne att backa och inte ta för stor plats

dom reagerade starkt på hennes handlingar och ibland på möterna så såg man hur dom ruskade på huvudet när hon skulle försvara sig ....


Jag såg den kommentaren :-D Den var RIKIGT bra .... Skönt att se att det finns friska och noramla människor som läser hennes blogg också ;-D

Jag skulle gärna vilja veta vem hon / han är som skrev det och tacka för kommentaren så hon får sig en näsklämma också det kan hon behöva ....

Så sant som du säger jag har funderar på om man ska råda henne till att bli poet

för så som hon skriver så skriver bara poeter och djupa människor ...

Jag har ALDRIG läst en blogg (då läser jag många) Som är så djup som hennes ibland blir man lite små rädd för vilken människa som tar hant om mitt barn ... Vad för skit hon försöker trycka i henne ....

Hon ska INTE bli som "henne" absolut INTE visst man kan skriva om djupa saker men det är skillnad på att skriva djupt och djupt .... Näe hon är riktigt konstig hon skriver konstigt det tycker alla jag känner att det är lite skrämmande ....


Kramar till dej


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards