Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

Solen :-D

Av Linda Johansson - 12 mars 2011 11:18

Är det inte helt UNDERBART att se solen lysa på himmelen och att det droppar ifrån taket ? Jag sitter och funderar på vad man ska kunna hitta på idag ... jag är JÄTTE sugen på att åka upp till Högbo ett tag idag gå runt sjön och kanske ta med sig lite fika och stanna nånstans och njuta av solen :-)

Det vore jätte mysigt ... Men jag har jue inget körkort så jag måste få tag i någon som har körkort först som kan skjussa oss eller följa med det vore ännu roligare om någon ville följa med ...

Nea ville leka med Johanna idag ifrån dagis så kanske ringer till hennes mamma också vi får se men något SKA vi göra idag iaf ute i solen ...


Ikväll blir det som vanligt myskväll ♥ Hör och hämpa jag ska vara hemma med Nea ikväll utan att gå ut :-D för enligt "vissa" så lämnar jag bort Nea varje helg hon är hemma till mamma och pappa för att gå ut och festa

vilket jag själv inte ens visste om för om man går igenom min blogg

dom helgerna Nea är hemma så står det VARJE gång att vi har myskväll

bara hon och jag eller så är vi hemma hos mamma och pappa och har myskväll för att sova över där ...

Men sen vad andra tycker och "TROR" sig veta det skiter jag totalt i

för jag VET vad som är sanning och inte ... och det gör mina föräldrar också

Så nu behöver vi inte elta det så ni som har era åsikter om att jag skulle lämna bort Nea varje gång jag har henne för att festa ... dom kommentarerna kommer jag INTE att svara på och sen om jag skulle låta Nea vara hos sin mormor & morfar någång det är HELT narurligt det har ni INGENTING med att göra

Nea älskar sin mormor & morfar och tycker MYCKET om att vara där

Lika mycket som hon har en farmor & farfar som har henne ganska OFTA nu för tiden tycker jag när hon är hos Danne :-)

Men det säger jag ingenting om det är så det SKA vara dom har rätt till sitt barnbarn ...

Så nu hoppas jag att ni har fattat vad jag menar och sluta lägga energi

på saker ni INTE vet ett skit om för om ni ska vara så JÄVLA stor i

käften så kan ni stå för vilka ni är också så ni kan säga det öga emot öga

istället för att vara så jävla feg och skriva här på internet Okej ?


 
 
Ingen bild

Mamma och varannan vecka

12 mars 2011 12:48

Linda fortsätt vara ärlig i din blogg. Folk som inte har barn, som inte har varannan vecka vet inte hur det är!!!
Fortsätt skriva om ditt liv som ensamstående, ditt stöd i dina föräldrar och hur det kan vara. Fortsätt berätta om det jobbiga med trotsiga barn och allt annat med!!!
Du är ung, klart du ska träffa vänner och festa! Barn behöver vara ifrån sina föräldrar och föräldrar behöver vara sig själva, ladda om och samla ork, umgås och skratta med vuxna emellanåt!!!

Det är ju veckorna Nea/ett barn är hemma man om någon gång behöver avlastning, stöd och en stund med vännerna!!! För det är då man får tampas med trots eller vad det nu kan vara. Inget fel med det!!!

Som du skriver behöver Nea och alla barn sina mor och farföräldrar, och dem behöver sina barnbarn!!! :)

Stärk dig själv och alla andra föräldrar och skriv om hur det verkligen ÄR!!!

kram på dig och hoppas få läsa senare om vad ni hittade på i solen idag;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards