Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Dolda kameran ?

Av Linda Johansson - 22 mars 2011 13:13

Alltså jag sitter här och skrattar som FAN för mej själv ! Vissa MÅSTE ha nå allvarliga problem ... eller INTE ha någonting att göra alls ...

Ni vet vem jag pratar om henne vi kallar "J"

skrev till mej på Facebook att hon minnsan skulle ha pengar av mej

för skridskorna och regnkläderna och det Nea har på dagis som dom lämnat där

för om vi ska dela på hjälmen (som vi var tvugna att köpa personalen har satt upp en lapp på dagis nu att man MÅSTE ha en sån hjälm och alla andra ska slängas) så ska hon minsann ha pengar för alla grejer dom har på dagis

också (jag har en del ombyteskläder där jag också)

Ja ni hör jue hur det låter ? Ska Danne hjälpa mej att betala en hjälm

som är LIVSVIKTIG så ska hon ha pengar för ett par begagnade

regnbyxor dom köpt på loppis eller fått av nån annan ett par slitna par !

Och ett par skridskor som jag lånat 2 gånger under denna vinter tror jag ...

För Neas skull för dom skulle åka skridskor på dagis ...

Alltså va FAN har hon med det att göra igentligen ?

Kan NÅGON svara på det ? Det vad jag och Daniel som delade på hjälmen !

Det var VI som kom överrens om det för Neas säkerhet utifall det skulle hända

att hon fasnar nånstans så slits spännet upp och hon slipper strypas ...

Då ska HON ha pengar för ombyteskläder och ett par regnbyxor på dagis ?

Men SNÄLLA !

Vad är det för psykobrud ... Något fel MÅSTE det vara innan för hennes pannben för det står INTE rätt till ...


Jag frågade om hon skämtade med mej och om hon var helt blåst ...

Och sa att hon skulle sticka ...

Vad ska man göra liksom ? Ta kontakt med en psykolog åt henne ?

Jag kanske ska prata med någon om att hon ska genomgå en undersökning

om hon har nå psykiska problem så jag VET vem som har min dotter !

Aja RIKTIGT skrattretande var tvungen att berätta det :-D

 
 
Ingen bild

:/

22 mars 2011 13:38

Hej Linda!!
Jag tycker det är så sorgligt o läsa din blogg ibland. Som t ex nu när det handlar om "J" . Att det ska behöva vara så mycket problem er emellan och att det inte går att lösa. Det är väldigt synd när det gäller ditt barn. Jag förstår att dina krafter ta slut och att det är jobbigt för dig! Jag hoppas det löser sig, för det ska inte vara så som det är mellan er. Någon lösning borde finnas, eller hur? För att det ska sluta vara som de är med "J". Men kom ihåg en sak, du är Neas mamma. Och du och Neas pappa borde kunna ta disskutioner osv utan att den andre lägger sig i som hon verkar göra alldeles för ofta. Hon borde förstå vad gränser går och är. Självklart ska Nea ha en hjälm som funkar och när förskolan säger att det är ett måste. Tycker de är väldigt bra gjort av dig o pappan att ni delade på pengarna. De är ändå ert barn de gäller o hennes säkerhet. Så nå pengar för dom andra sakerna tycker jag inte att "J" ska tjata om..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards