Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Svar !

Av Linda Johansson - 22 mars 2011 15:02

Svar till : :/

 

Ja jag tycker också att det är synd att det ska behöva vara så mycket bråk hela tiden ... men ibland så känns det som om "J" söker efter bråk ... Som idag när hon började tjata om att HON ska ha pengar för någonting som INTE handlar om säkerhet som tex hjälmen ...

Jag vet inte vad hon håller på med ... jag söker inte bråk bara så där jag försöker att hålla mej borta ifrån dom så mycket jag kan ... Men hon skriver OFTA till mej på Facebook att det ska vara si och det ska vara så du ska göra det och du ska inte göra det osv ... Jag är TRÖTT på att hon ska lägga sig i saker hon inte har med att göra det här var som du säger en sak imellan mej och Neas pappa och INGENTING som jag har pratat med henne om ... Och därför ska hon inte behöva lägga sig i det heller isåfall så ska det vä'l vara Danne som säger det åt mej och inte hon ...


Allvarligt så tror jag faktiskt inte att det finns nån lösning på det här :-(

Jag är TRÖTT på att hon tror att hon kan göra precis som hon vill HELA tiden

hon lyssnar inte på vad jag säger och accepterar inte att jag säger ifrån om något som gäller Nea ... det enda hon säger då är att "När Nea är hemma hos oss så är det vi som bestämmer osv" och enligt henne så har jag INGENTING att säga till om eller bestämma då ... jag har inte heller rätt att få reda på någonting när Nea är där enligt "J"

Men jag har väl rätt att få reda på vad som händer när det är min dotter ?

Men inte enligt henne jag har ingen som helst rätt till något enligt henne ...

Så det är svårt att komma överrens med en sån människa som bara vill göra livet surt för mej ....


Nej gud hon kommer inte få nå pengar av mej finns inte en chans :-)

Isåfall får Daniel ringa och prata med mej men jag kommer inte att betala något endå ... Finns ingen andledning att jag ska behöva göra det ...

Jag lånade hem deras stövlar idag ifrån dagis för Neas vinterskor var dyngsura efter dom vart ute hela dagen så dom kunde hon inte gå hem i ... så hon gick ta stövlarna dom lämnat där åt henne så det lär jag väl få betala för också att jag lånade hem dom idag ;-D hahaha du hör jue hur det låter ? :-)


Tack för din kommentar och ta hant om dej vännen :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards