Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Linda Johansson - 1 januari 2011 12:07

Ja då var det ett nytt år då igen ! Snart är vi gamla och tultar omkring med rullator :-D jag klagade lite väl mycket igår på nyårsafton men jag tog bort inlägget för det slutade iaf bra man ska INTE klaga på små saker !

Idag åker Nea till Danne igen :-( och jag blir ensam igen !

Mammas lilla skatt ♥ hon verkar inte vara jätte sugen på att åka hon säger nej hela tiden , men det går över sen när hon väl är där skulle jag kunna tro :-)

Visst känns det jobbigt när hon säger att hon inte vill åka men jag skulle kunna tro att det är tvärtom ibland också när hon ska komma hem till mej igen :-)

Skit ungen min ♥

Hon ligger fortfarande i sängen igår låg hon hela dagen också förutom när klockan slog 12 då ville hon upp och kolla på fyrverkerierna då stod vi i fönstret och kollade jätte fint såg flera små balongliknande ljus som flög över himmelen också det var jätte fint :-)

 

Vi ska snart ta och åka hemåt till oss för vi sov hos mamma & pappa inatt

sätta upp lite saker iaf en spegel ute i hallen så jag kan fixa håret :-)

Sen som sagt var åker Nea kl 14.00 då ska jag börja göra mej klar för att dricka lite vin tillsammans med Jenny & Camme ikväll !

Vi får se vart vi hamnar nånstans om något är öppet i huvudtaget !

Annars blir det en hemmakväll det kan vara kul det också :-)

Ne nu ska jag ta upp sjuklingen och klä på henne det blir väl HÖGA protester kan jag förstå men hon får lägga sig när vi kommer hem istället !

GOD FORTSÄTTNING på det nya året !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards