Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Linda Johansson - 17 januari 2011 18:37

Jag har så SJUKT jävla tråkigt nu ! Jag vet inte vad jag ska göra ! Jag har suttit inne HELA jävla dagen sen jag lämnade lill älsklingen ♥ på dagis !

Okejj jag var över till gamla lägenheten och hämtade lite saker

Men det är också allt jag har gjort ! Det var meningen att pappa skulle hjälpa mej att sätta upp lite saker i lägenheten men då behövde bror helt plötsligt hjälp så får får Linda som vanligt vänta med sitt ! SUCK SUCK SUCK !

 jag tror inte jag kan ha mycket tråkigare än så här !

Om det inte var så FÖRBANNAT halt ute så skulle jag dra med mig någon och gå en lång promenad för att ha någonting att göra en stund !

Så saknar jag mitt lill hjärta ♥ så OTROLIGT mycket också ! Det är så tomt & tyst här hemma nu när hon inte är hemma !

Jag ska sätta på en SKIT dålig film och ta fram godisskålen och lägga mej i soffan och tycka allmänt synd om mej själv nu :-D

Have a nice day

Av Linda Johansson - 17 januari 2011 09:44

Nu börjar dom jobbiga dagarna en HEL vecka :-( att vara utan mitt älskade barn ♥ Jag ser INTE fram emot den här veckan ! Veckorna hon är borta är EXTREMT jobbiga för mig ! Jag har ont i magen , jag sover dåligt , jag äter dåligt , jag har en oro i kroppen som jag INTE kan sätta fingret på ! Jag mår RIKIGT dåligt ! Igår kväll när jag nattat henne och stod och kollade på henne när hon sov så fylldes jag av så OTROLIGT mycket kärlek ! Jag vill bara ta henne under mina vingar och röva bort henne ! Jag fylldes också av så OTROLIGT mycket ångest hela min kropp skrek NEEEJ !

Den känslan har jag ALDRIG känt förut , men jag kan LOVA att det inte var något jag vill känna igen !

Det är INTE meningen att man ska må så här dåligt , jag skulle också vilja känna som många andra gör när deras barn åker iväg till sin pappa !

Kunna slappna av men det kan jag inte !

Men jag lär stå ut dom här dagarna för jag VET hon kommer jue hem igen

till mamma sin lill hjärtat mitt ♥



Klockan ringde 08.00 imorse jag var DÖÖÖ trött kan jag lova !

somnade väl runt 03.15 inatt någongång jag kunde INTE sova mycket pga det jag skrev där uppe , jag hade svårt att slappna av och finna lugnet !

Så jag låg och kollade på TV som tur var så var det några bra pogram iaf !

Men till slut somnade jag väl och sov VÄLIDGT oroligt ! Vaknade iaf minst 4 gånger när jag väl somnat och kollade på klockan !

Nea kom upp till mig på morgonen nångång före innan klockan ringde och då sov jag lungt enda till klockan ringde ! Mammas fina lilla tjej ♥ Du ger mej så MYCKET trygghet och lugn !

Men jag masade mig iaf upp när klockan ringde Nea var liiite svårare att få upp men så har det varit helg också och hon har legat i sängen fram till 10.00-11.00 tiden och slappat ! Men upp kom hon !

Vi fick gå tidigare till dagis imorse för det är SNOR halt ute det är FÖRBANNAT halt ute ! Dom har varnat för extram halka här i Gävleborg ! Och dom hade rätt !

Nea och jag gick 08.40 och var framme 09.05 vid dagis ! Och när jag var hemma i säkert förvar så var klockan 09.31 så det tog nästan 1 timme att gå

fram och tillbaka på en tid som man kanske går en halvtimme tjugo minuter på i vanliga fall ! Kände mej VÄLIDGT snygg när jag gick !

Fast dom har sandat så är det fortfarande väldigt halt ! Men sen har jag inte nå jätte bra skor heller inga av mina 50 par skor är bra den här tiden :-D

Så jag fick ta mina joggingskor dom kändes bäst och jag klarade  mej hem utan att ramla men nu har jag värk i jumskarna istället för jag har spänt mej så mycket när jag gick men det går väl över !


Nu ska jag bara slappa och ta det lungt en stund sen göra mej klar och invänta mamma & pappa vi ska göra lite i gamla lägenheten idag !

Slänga lite skräp på återvinningen och få upp lite hyllor på toaletten här hemma och lite taklampor ! Så det är fullt upp idag så nå mer kommer jag inte att hinna med , det får bli en tidig kväller ikväll istället känner jag :-)

HUGS AND KISSES !

 

♥I miss you and love you more than words can describe my beloved children♥

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards