Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Linda Johansson - 8 januari 2011 14:31

Känns som om jag börjar bli bättre nu ! Det vore på tiden nu tycker jag !

Har legat i sängen / Soffan i 5 dagar nu det är 5 dagar för mycket !

Jag håller på att bli knäpp ! Så ikväll tänkte jag masa mej hem till Angelica på lite tacos och filmmys så det blir en lugn kväll för mej eftersom jag inte är riktigt frisk än ! Vilket jag tycker VÄLDIGT skönt just nu !

Bara jag får göra någonting ut och träffa någon / några så är jag nöjd !

Före det kl 15 ska jag gå och äta på Palaia med söt ;-) Tänkte passa på att slänga in ett inlägg innan jag ska traska neråt !

Men det blir inte långt för jag har varken ork / lust eller tid att sitta så länge här !

 

Känner att jag saknar min lill unge så OTROLIGT mycket just nu ♥

Jag brukar alltid sakna henne men den här gången är det nå ENORMT !

Kanske för att jag inte har träffat henne på 7 dagar nu :-(

Och det känns nu det kan jag lova så ska det gå yttligare 2 dagar innan hon kommer hem ! Jag verkligen HATAR veckorna hon är borta !

Det känns som om man förlorar så OTROLIGT mycket tid av hennes uppväxt !

Mammas lilla ängel ♥ Så som jag saknar dej just nu ♥ Men snart så är du hemma igen och då ska vi ta vara på tiden du varit borta ♥  

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards