Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Linda Johansson - 19 januari 2011 16:39

Det blir aldrig som man har tänkt sig , livet går endå dit det vill , du kan ställa tusen frågor , men vem har svar ? Om man visste allt vad lätt det skulle va !

Av Linda Johansson - 19 januari 2011 12:54

Idag är det en sån där dag som jag har fullt upp från morgon till kväll :-)

Men det är endå skönt att göra någonting ! Men samtidigt så skulle jag inte ha något emot att slänga mej i sängen och kolla på en bra film heller :-D

Jag har ringt en massa samtal imorse om praktikplats är JÄTTE sugen på en prakrikplats på ett hotell så vi får se om hon på stans hotell ringer upp mej !

Sen har jag städat lite tagit av golven och diskat upp disken !

Nu inväntar jag mamma som kommer och hämtar mej snart så vi kan åka över till gamla lägenheten och ta tag i städingen mamma var så snäll igår att hon åkte över och tog köket så det är nästan klart SKÖNT !

Sen ska jag hem slänga mej i ett varmt skönt bad och tvetta bort all städning

:-D göra mej klar och åka över till Angelica och dricka lite vin med henne ikväll ! Får se om det blir puben sen eller om vi bara blir kvar hemma hos henne ! det visar sig ! Så min dag idag är full speckad med både roliga och trökiga måsten :-)

 

  

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards