Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Linda Johansson - 18 januari 2011 17:42

FAN vad jag vill ha som här skorna !

 

  

Av Linda Johansson - 18 januari 2011 16:53

Jahapp då vart man fast hemma hos mamma & pappa då ! Ingetning gjort idag heller ! Imorgon går jag över själv och börjar städa så det händer någonting för att lita på mamma & pappa ska man inte alltid göra :-)

Ska försöka stressa på dom lite så vi kan åka hem till mig och sätta upp mitt

nya duschdraperi som  jag  (Mamma & pappa) köpte åt mej idag !

Och lite hyllor på toaletten så kommer det bli super fint där :-D

Är jätte nöjd med min lägenhet (Bilder kommer inom kort)

Ska in till IKEA på Torsdag och eventuellt köpa en av dom två hyllor jag vill ha inne på toaletten !


      Vanlig vit hylla som jag vill ha ovanför badkaret och ha schampoo och balsam på passar perfekt :-)

  

Det svarta duschdraperiet som jag köpte idag på Rusta !



Vit hylla som är perfekt för alla mina skönhetsprodukter och så :-)  

     

Av Linda Johansson - 18 januari 2011 12:55

Inge ovanligt att jag är trött direkt :-) men jag tror att jag är inne på min 20e gäsp nu på bara 10 minuter ! Hade helst legat kvar i sängen imorse men pappa (Gubben) hämtade mej till 09.15 och vi åkte över till gamla lägenheten för att ta ner lite skruvar och sprikar på väggarna och rensa ut resten av skåpen !

Jag skulle gärna vilja krupa ner i sängen och ta en sån där slapp dag idag !

Men jag ska på ett sånt där jätte roligt möte på AMS idag kl 14.00

Men som tur är så har jag en bra handläggare och möterna med henne brukar vara ganska roliga :-)

Sen när mötet är klart hämtar mamma mej så åker vi över till lägenheten och börjar med städingen så då blir det ingen stödvila heller !

Men samtidigt så kommer det vara skönt när städningen är klar så man kan lägga det åt sidan !

Ikväll är jag faktiskt sugen på att dricka lite vin men vi får se hur det blir med det om det är någon mer som är sugen på det :-)

  

  

Tydligen så har jag snott texter ur en annans blogg enligt "Henne"

Och tydligen har "Hon" fått komentarer ifrån andra om det också !

Om det nu är så som "Hon" säger vilket jag har svårt att tro för lite egen fantasi har jag faktiskt :-) men om så skriv gärna en komentar för ni som tydligen skrivit komentarer till "Henne" läser bådas bloggar och ni vet nog vem jag pratar om ! För det skulle vara lite intressant och se om det stämmer :-)

 

 

Jag bjuder på en gamal bild för att visa att så HÄR jävla korthårig blev jag efter att jag tog ut slingorna ! Buhuuu !

  

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards