Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Linda Johansson - 15 januari 2011 12:34

Lill kärleken ♥ och jag tog en REJÄL sovmorgon i morse , vi sov till 10.30 jag gick upp men Nea låg i sängen till 11.15 då fick hon komma upp och äta lite gröt

Nu sitter hon som vanligt och kollar på TV jag försöker få henne att gå ut , så hon kan hitta någon ute som hon kan leka med ! Men det är HELT omöjligt !

Jag som trodde att hon skulle vilja vara ute när vi flyttade ner hit men än har hon då inte varit ute nånting ! Men vi har jue inte bott här så länge heller så det hinner väl ändra sig hoppas jag :-)

 

Annars då ?

Nea ska åka till mamma om en stund när hon hämtar henne vet inte rikigt när exakt men det blir om ett tag hon ville åka dit och vara där en stund idag !

Själv ska jag passa på att städa här i lugn och ro !

För till veckan nu ska jag bli HELT klar med gamla lägenheten

Tömma förrådet och ta över dom sista små grejerna och ta städningen med mamma så det är gjort ! Slipper man tänka på det så kan jag bara lämna in nyckeln när det är dax !

Så därför tänkte jag passa på att ta städningen idag så jag kan koncentrera mej på den andra lägenheten och städningen där till veckan !

Sen vill jag då rakt INTE bara städa och flytta saker jag vill göra någonting också , jag ska ta mej in till Valbo på Torsdag när jag får pengar och inhandla en ny lampa till köket , ett dusch draperi (Svart) om dom har då !

Sen måste jag ha lite andra saker också !

Så ska försöka få med mig någon in dit får se om jag lyckas :-D

Senare ikväll blir det myskväll så klart ! Kolla på film och äta lite godis som vi alltid brukar göra på Lördagar bara ha det bra tillsammans ♥


Igår tog jag ut mitt löshår också ! FAN vad jag fick kämpa !

Slita och dra för allt jag hade ! Och sen kan jag lova att jag fick en ENORMT huvudvärk och ont i hårbotten !

Tog en alvedon och fortsatte , tog väl ca 2-3 timmar att få ut det !

Sen när jag skulle borsta ut mitt eget hår när slingorna var ute så tappade jag ENORMT mycket med hår STOR jävla tuss ! Så nu kan jag LOVA att jag är korthåig och jag tycker INTE alls om det !

Men bättre det än med löshåret i !

Så nu får man väl se vad man kan göra åt det här håret !


Ne nu ska jag göra lite annat och invänta Mamma så jag får börja med städningen sen så man kan ha myskväll och ta det lungt resten av dagen / kvällen tillsammans med lill kärleken ♥

Ta hant om varandra !

HUGS AND KISSES !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards