Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Linda Johansson - 16 januari 2011 17:47

Jag är så STOLT över min lilla trollunge ♥ Hon är så enormt klok och duktig på ALLTING ! Jag kan prata med henne som jag pratar med en vuxen människa ! Hon förstår ! Vi kan till och med sitta och diskutera killar , Han var snygg , han var söt , ne han var ingenting för mej !

Oftast så säger Nea samma sak varje gång (Han är för gammal för mej och för ung för dej) :-D

Vi kan ha RIKTIGT roligt tillsammans hon & jag !Dom säger att 6års åldern är värst av alla åldrarna !Visst jag kan hålla med till en viss del MEN jag kan ha VÄLDIGT roligt tillsammans med Nea jag också , hon är som en liten mini tonåring nu , vi kan bråka och tjafsa  vi kan prata killar , Det är HELT annat nu än när hon var mindre visst den åldern är rolig den också , dom upptäcker nya saker varje dag och dom utvecklas på ett annat sätt , men det här det är något HELT annat lär jag säga !  Hon är så fin och gó !

Min lilla skatt ♥

Det spelar INGEN roll , vi VET vad som är viktigt och vad som inte är lika viktigt , vi VET vad vi betyder för varandra vilket starkt band vi har  ♥

 Jag är INTE rädd länge inte som jag var förut !

Och det känns SKÖNT att kunna släppa allt det där som har varit så jobbigt  , och kunna njuta utav Neas uppväxt !

Hon är så OTROLIGT fin och glad och gó min lilla tjej ♥

Mammas lilla stolthet !

Det finns INGENTING mer på denna jord som betyder så mycket som du gör

Du är viktigast i mitt liv ! Och INGEN kan älska dig lika mycket som jag gör !

Det är du & jag emot världen mitt lilla hjärta ♥


  


Av Linda Johansson - 16 januari 2011 12:21

Jahapp ? Vad är nu detta ? Regn ? Jag som hade planerat med Jenny att ta med barnen till statsparken och åka lite pulka idag ! Men nu går det jue inte när det regnar så här !

Och inte har jag nån plan B eller för vad vi ska kunna hitta på idag en tråkig Söndag ! Ute går det jue inte att vara iaf ! Och sen har jag OTROLIGT dåligt med pengar annars hade vi kunnat gått på badhuset eller något sånt !

Jag är GANSKA trött på att sitta inne och kolla på TV hela dagarna  !

Så nu får jag fundera ut någonting annat som vi kan göra idag som är roligt !

Men först ska jag och Nea ta ett låååångt varmt skönt bad !

Det som är så SKÖNT med den här lägenheten är att jag inte fryser här som jag gjorde i förra lägenheten , då frös jag HELA tiden !

Men i den här lägenheten har jag värme slingor i golvet så det värmer tassarna lite grann :-D

Ne nu ska jag och Nea skutta in i badet en stund

HUGS AND KISSES !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards