Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Linda Johansson - 3 januari 2011 11:24

Ja , då var det min tur att bli sjuk då HALLELULIJA ! jag trodde att jag skulle vakna bakis som vanligt igår efter en utgång , men IKKE ! Jag vakna sjuk istället (Hade hellre varit bakis då går det över emoit kvällen iaf)

Jag vakna med värk i ben och armar ifrån helvetet ! Fy fasiken vad ont jag hade jag kunde knappt gå för det värkte för mycket i benen , låg hela dagen igår jag var bara upp på toa och hämtade något att dricka och tog alvedon sen låg jag HELA dagen , svettades och frös om vartannat yr i huvudet och skakig !

Märkte redan i förrgår på kvällen på krogen att något inte var som det skulle

jag hade ont i benen och kände konstiga stötar i hela kroppen !

Men det vart värre under natten !

Idag har jag inte lika ont i kroppen men det värkte lite i morse innan jag tog alvedon nu rinner näsan istället och jag har fått den där JÄVLA dryga hostan !

Stötarna i kroppen kommer lite då och då också ! Känns OTROLIGT konstigt ! Det som är så konstigt är att jag tror inte jag har nån feber inte vad jag kan känna på mej själv iaf för jag är inte nå varm så som man brukar vara

endå så har jag en konstig känsla som om jag hade feber plus stötarna och värken ! Mamma tror att jag åkt på Influensan som går nu som folk pratar så mycket om ! Jag får väl se vart det här tar vägen :-)

Är iaf lite piggare nu sen alvedonen så jag kan vara uppe lär passa på !


Senare idag vid 17.00 tiden så ska jag , mamma , pappa , bror & hans tjej

åka in till Gävle för att äta ute på resturang för min finaste mamma fyller år idag ♥ så det ska firas hur dåligt jag än mår !

Jag får pimpla alvedon så känns det lite bättre iaf frågan är jue hur man få i sig något att äta det kan nog bli svårt men ska försöka får mammas skull

Hon har valt en av dom dyraste resturangerna i Gävle då kan man inte sitta och peta i maten direkt :-)

Sen åker jag nog hem och lägger mej så jag kan bli pigg nångång !


Ne min vänner nu orkar jag inte blogga så mycket mer idag !

Men jag fick med lite iaf hoppas ni är nöjda med det :-)

Sen så fick jag en fråga av en av mina trogna bloggläsare om jag kunde knäppa kort och lägga ut bilder på nya lägenheten och det ska jag självklart göra :-)

Så fort jag fått iväg katrongerna och fått upp det sista så lägger jag ut bilder men jag tror inte det kan bli den här veckan eftersom jag är sjuk nu och inte vet när jag blir bra igen ! Men som sagt var bilder kommer så småningom !

Hare bra så länge och ta hant om varandra !

HUGS AND KISSES !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards