Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Linda Johansson - 11 januari 2011 09:42

Det var RIKTIGT svårt att komma upp imorse när klockan ringde 08.00 det kanske inte är så jätte tidigt anser nog många , MEN har man legat hela veckan (Ofriviligt) i sängen och bara kollat på TV och sovit ! Då är det svårt att komma upp så tidigt ! Det tog ett tag innan båda ögonen var öppna !

Men med en promenad till dagis i morse så blev jag lite piggare :-)

Vi har jue lite längre till dagis nu sen vi flyttade än vi hade tidigare !

Då tog det bara 5 minuter att gå till dagis nu tar det nog 10 minuter iaf lite mer kanske ! Det blir jue en sväng när man går 4 gånger fram och tillbaka !

Jag tänkte blogga lite grann nu sen ska jag kolla på TV och vakna till lite !


Som sagt Nea är på dagis , lite svårt var det att få upp henne i morse !

Men efter lite tjat så kom hon upp ! Hon är ganska trött på morgonen helst vill hon ligga i sängen framför TVn till 11.00 innan hon orkar sig upp !

(Hon brås väl på sin mamma)

Jag hämtar henne som vanligt till 14.00 går hem och äter lite mellis innan mamma & Emma kommer över så tjejerna får leka lite grann var VÄLDIGT länger sen nu ! Så det är det vi ska göra idag !


Det är så OTROLIGT skönt att ha Nea hemma igen jag har VERKLIGEN saknat henne den här veckan hon har varit borta !  ♥

Det var så underbart att pussa henne godnatt igår och stoppa om henne !

Mammas fina lilla skatt ♥

Nu har vi HELA veckan att rå om varandra fast jag vet att dagarna kommer springa fram nu när hon är hemma ! Men ta vara på tiden kommer vi iaf att göra :-)

HUGS AND KISSES !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards