Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Linda Johansson - 28 januari 2011 08:37

Och det känns kan jag lova ! USCH ! Jag hade ställt klockan på 07.30 för att hoppa upp och göra mig klar för ett besök på sjukhuset till 10.30 jag har jue inte bara mej själv att göra klar jag har jue lillan också och hon är RIKIGT seg på morgonen så då är det bäst att gå upp i tid göra sig klar i lugn och ro medans Nea sover och sen väcka henne i tid så hon hinner vakna till !

Snälla mamma åker ifrån jobbet för att skjussa mig till sjukhuset :-D

(Ja jag vet jag är väldigt bortskämd det har jag alltid varit)

Det här besöket ser jag inte fram emot kan jag säga !

Jag har en tå nagel som inte är som den ska vara ! Den håller på att lossna

så jag gör ett besök på sjukhuset för att se vad jag ska göra !

 

Sen åker vi antingen hem till mamma & pappa eller om vi åker hemåt för Nea ska sova hos mamma & pappa inatt för jag ska ha inflyttningsfest ikväll !

Kommer bli KANON kul !  Det ser jag verkligen fram emot !

Hoppas grannarna inte är så känsliga bara men en lapp sitter i trappen och dom är förberädda och mitt nummer står där utifall dom vill ringa om det blir för stökigt ! Men vi blir bara här mellan 18-23 sen blir det krogen :-D

Hoppas alla följer med nu då för då blir det roligare ute på krogen !

 

 

Igår var iaf jag och Nea  på badnuset och plaskade omkring !

Själv tycker jag INTE att det är roligt på badhudet för den enda basängen som är varm är bubbelpoolen och där vill inte Nea sitta så länge !

Så jag fryser hela tiden jag är där så jag lockade med Nea in i bebis bassängen där är det iaf varmt enda bubbelpool jag kom åt ;-D  , men det var iaf roligt att busa omkring där

med lill kärleken iaf  ♥ Så mysigt att kunna göra sånna grjer med henne , så vi kommer nog att gå dit ganska snart igen ... synd bara att man blir så trött efter man har varit där det blir jag alltid !

 

Ne nu ska jag försöka få upp Nea ur soffan och äta lite frukost innan mamma kommer och hämtar oss USCH jag vill INTE ! Känner mej som ett litet barn som ska till tandläkaren för första gången ! Men jag har OTROLIGT ont i tånageln också och vill helst inte att folk ska röra den !

Men det ska väl gå bra hoppas jag kan gå ikväll bara :-D

Hare gött allesammans och trevlig helg !

HUGS AND KISSES !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards