Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Linda Johansson - 25 januari 2011 10:06

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8459842.ab


Jag bara UNDRAR vart är världen på väg igentligen ?

Det är så att man blir mörkrädd , hur FAN kan man göra så emot sitt eget barn ? Sitt eget kött och blod ? Som man har burit under sitt hjärta i 9 mån ?

Att det är killar som kan göra en sån här sak det är man så van med !

Men att TJEJER och sin egen mamma på det ? Kan göra så här ?

Det finns INTE i min värld ! När jag läser sånt här eller något annat som har med barn att göra så kan jag tänka "Är det nå skämt" det måste det vara

"Vilka idioter som skämtar om en sån här sak"

För , för mej går det liksom inte in , jag kan INTE förstå sånt här !

När man ger sig på barn små barn eller djur då mår jag ILLA !

Jag mår så FRUKTANSVÄRT dåligt ! Vissa saker man kan inte ens läsa !

Jag undrar var världen är på väg ? snart kommer INGEN att känna sig trygg

inte ens med sina nära och kära !

Det är jue TUR att man inte vet vad som händer där ute i världen !

Då skulle man behöva läggas in på psyket på en gång !

Uach näe jag känner sånt HAT emot sånt här folk ! Något måste vara fel !

Det måste ha blivit nå fel under födseln på sånt här folk "Om man nu kan kalla dom folk, jag skulle vilja kalla som något annat !"


Den som ger sig på MIN dotter , den har gett sig på någon för ABSOLUT sista gången , den har jag ihjäl UTAN att tveka !

Jag skulle tortera människan till döds och sen ta mitt straff för det också !


Vad tycker ni ? är det här rätt eller fel ? Vad skulle ni göra om det hände era barn någonting ? Diskutera gärna , alla har jue olika synpunkter och åsikter !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards