Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Måndag !

Av Linda Johansson - 21 maj 2012 12:45

Tog oss en sovmorgon imorse ! Jag vaknade 09.30 medans Nea låg och halvsov till 10.00 så det fick bli en brunch idag ! Ibland får man fuska (som jag brukar säga) plus att vi åt framför TVn regler liksom ! Vem har kommit på något sånt tråkigt ? Man måste rätta sig efter ! Ne fy ! Neas farmor kommer och hämtar henne till 14.00 när hon åker så ska jag försöka sätta igång och damma av lite  här hemma (om jag hinner) för jag ringde pappa imorse och frågade om vi kunde åka ut och köra lite , eftersom jag har varit sjuk eller sjuk och sjuk krasslig så har jag inte hunnit satt mej bakom ratten än men jag är grymt taggad nu , så när pappa slutar 14.00 åker han hem dricker säkert lite kaffe sen kommer han och hämtar mej så ska jag få prova köra ! Riktigt nice ! Som jag har längtat ! Äntligen får jag köra igång efter en evighets väntan på ett godkännande ifrån transportstyrelsen ! Så ni får önska mej lycka till ! :-)


Nu ska jag platta skallen och får se om vi hinner ut en sväng innan Nea åker , men hon ville kolla klart på en film vi hyrde i Fredags innan hon åker sen kommer jag att lämna tillbaka den så då har hon ingen chans att kolla på den sen ! Så vi får se !

Bloggar mer sen om hur det gick för mej bakom ratten !

 
 
Ingen bild

mille

21 maj 2012 13:47

Ingen dålig sovmorgon ;-) så härligt! Hur har helgen varit, vad har ni gjort när vädret varit så fint? :-)

Så kul att börja köra, du får berätta hur det går sen! Spännande ;-)

Fina kylväskor! Var det någon bra film ni hyrt/köpt? :-) tycker bara man får se samma hela tiden när barnen väljer :-P haha

Ha en bra dag!

Linda Johansson

21 maj 2012 14:49

Nej det var skönt att få sova ut :-) Det tror jag Nea också tycker för idag åkte hon till sin pappa och hans sambo å han har en gemensam dotter och hon är tydligen uppe tidigt på morgonen och väcker Nea runt en 6-7 så jag tror hon tycker att det är skönt att få sova ut när hon är hemma :-) Sen klagar inte jag heller direkt alltid skönt med sovmorgon...

Hm det var nån sagofilm om prinsessa men tydligen så var den inte Svensk utan bara med Svensk text så det var jue lite tråkigt ... Ja visst var dom fina :-) dom kommer bli perfekt att ta med sig när man ska ha picknick :-)

Ha en bra dag ute i solen !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards