Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Övningskörning !

Av Linda Johansson - 5 september 2012 20:42

Det är så kul och köra bil !


Jag skulle kunna köra en hel dag känns det som ! När man börjar känna sig mer och mer säker i både trafiken och bakom ratten och börjar lära känna bilen mer och mer så är det så mycket roligare ... visst blir det fel ibland men ingenting som inte går att rätta till , idag har det gått bra med växlarna och ett motorstopp fick jag det var för att jag stod i en liten liten nerförsbacke och hade en bil tätt bakom och jag blev nervös och började rulla mer och mer bakåt emot bilen bakom så jag tappade bort mej och så klart fick motorstopp men jag kom iväg på en gång efter det ... jag har svårt för uppförsbackar för jag har förmågan och rulla bakåt jag har inte hittat dragläget där riktigt än men jag jobbar på det ... stopp ljusen och rondellerna gick jätte bra idag kom iväg utan nå som helst problem när jag hade stannat ... fick prova igen och parkera och för både jag och pappa behövde handla hem lite saker så jag åkte till coop och parkerade helt själv och hamnade i rutan , och sen fick jag ta bil nycklarna själv i fickan då kände jag mej väldigt stolt och vuxen , det är nå speciellt det där :-) fick prova på och backa för första gången idag också , första gången gick det lite så där men andra gången backade jag riktigt bra och rakt :-) gud vad jag vill ha mitt körkort nu känner jag ... Men det går jue inte , man måste plugga en massa också ... imorgon blir det iaf ingen körning då ska jag passa på och städa här hemma !


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards