Direktlänk till inlägg 14 september 2012

Höst!

Av Linda Johansson - 14 september 2012 15:36

Hej på er !


jag har inte glömt er jag lovar ! Jag har inte haft tid och blogga varken igår eller idag förens nu , igår var jag som sagt var över till Jenny E med Anderas och Jenny L för lite spelkväll med buzz ... hade otroligt trevligt men det blev för många koppar kaffe och det blev lite väl sent ... kom inte hem förens efter midnatt någongång tror jag ! Men det hur som helst trevligt och det behövde jag ! Idag har jag varit en ängel och hjälpt mamma & pappa med och städa deras lägenhet för dom ska sälja den och det var några som skulle komma och kolla på den idag , så pappa & jag började medans mamma var på jobbet hur snällt är inte det då ? världens bästa dotter kanske :-)  .... men nu är det klart , jag tar med mej hunden hem till mig medans folket kommer och kollar på lägenheten !


Idag är det ett rikigt höstväder , regn och ruggigt med kalla vindar ... så jag föredrar och en lugn hemmakväll ikväll eftersom jag jobbar (praktiserar) eftermiddag imorgon så är det ingen idé och gå ut och röjja något ikväll för jag vill vara pigg och klar i huvudet imorgon för att få in så mycket kunskaper som möjligt ... därför blir det en lugn hemmakväll med lite godis och tv ikväll ! ladda kraft och energi tills imorgon ! Vad ska ni själv göra en dag som denna , när det är fredag och allt ?


Hörs senare !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards