Direktlänk till inlägg 22 september 2012

Regn och rusk !

Av Linda Johansson - 22 september 2012 10:51

Godmorgon !


Jag måste ha legat konstigt inatt för jag vaknade med nackvärk ... hmm ! Men det släpper väl under dagen hoppas jag !Typiskt att det regnar ute idag jag som hade planerat att jag och Nea skulle ta oss ut på lite uteäventyr nån lekpark kanske , plocka blommor och kolla på olika saker ... men det sket sig ... så nu vet jag inte alls vad vi ska hitta på idag , lutar mest åt att vi blir inne och kollar på film och bara degar i soffan ! Om inget annat dyker upp så klart ! Vad ska ni själv göra idag ?


 

 
 
Ingen bild

Mimma

22 september 2012 11:28

Hallå i regnet!
Himla trisst om du tänkt vara ute idag, men kanske hann ni med när ni var ute igår som du skrev..?
Har du/ni någon favorit film? ;p

Unna er en dag i soffan ni, det brukar inte vara helt fel när det är grått och trisst, speciellt inte om veckan varit lång!

Så blir det i alla fall här hemma idag.. passa på att få lite ordning bland skåp o grejer och bara ta de lugnt!
Kommer du på nåt klurigt tips får du gärna skriva! Alltid kul när ideerna tryter! ;P

Trevlig helg på er

Linda Johansson

24 september 2012 19:15

Hallå :-) vi tog en innedag i stället framför en film i soffan och kura ihop oss , det var precis lika bra :-) det gäller å passa på ... jag har ingen direkt favorit film men om jag fick välja skulle det isåfall vara snabba cash och pearl harbor , pearl harbor har jag sätt iaf 20 gånger får alfrig nog :-) tycker den är så jäkla bra men och jag gråter varje gång i slutet fast jag har sätt den så många gånger ... hehe har du nån favorit film ?

hoppas att du har haft en bra dag :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards