Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Linda Johansson - 16 oktober 2008 15:38

Ja jag är född misslyckad och kommer dö misslyckad också !

Det finns INGENTING jag är bra på och då menar jag INGENTING !


jag ser ingen utväg längre allt jag ser är bara mörker...

Mörker, jag kan inte hitta tillbaka

jag försöker treva mig framåt finna ljuset men allt jag ser är mörker !

Mörkret har mig i sitt grepp och vägrar släppa taget

Jag vet inte om jag orkar ta mig ur

jag vet inte om jag har kraften att finna ljuset igen

jag vet, att ljuset finns där jag ser det men jag kan inte komma dit

Hur mycket jag än vill så kommer jag inte dit !

Det har mig i sitt grepp och jag orkar inte längre finna någon utväg !






Av Linda Johansson - 16 oktober 2008 08:53

// Your not the only one so hear me when I say
The thoughts of you, they just fade away //



I remember the first time we said hi
I thought you were the perfect guy
So I just kept dream along
But it turned out that I was totally wrong

You´re just some piece of crap
And you should think about that
Because someday you´ll see
That you don´t mean anything to me



På väg till skolan strax ska få skjuss av Pelle snäll du :)

Känner mej lite konstig i halsen det sticker och det är lite tjockt

så jag hoppas att jag inte är på väg att bli sjuk nu mitt upp i allt fattas jue bara det så är allt på topp !

Prov i morgon i Svenska oj hur ska detta gå ? är så nervös men efter skolan så blir det plugga plugga plugga hela dagen....

Tökigt att man inte fattar ett dugg är usel på gramatik sånt man borde kunna det är jue nästan ett måste...

vi får se hur det kommer att gå !


Helgen då?

Jo i morgon blir det myskväll med Linda och Pelle antingen hemma hos mej eller Linda vi får se vart vi hamnar med lite tacos och Idol så klart!

ska ta ut löshåret då också är så trött på toverna och det slitna spelar ingen roll hur mycket man klipper eller fixar så är det endå helt förstört av någon andledning uselt hår och dom lovade bra kavlité visst !

så i morgon åker det av iaf vet att jag har sagt det förut många gånger men nu saknar jag mitt  gammla hår faktiskt som man får tvätta när man vill man behöver inte bry sej om att borsta det på en hel dag det blir inte tovigt och slitet för det....

ska blir skönt att få tillbaka håret :)


Apropå håret HERRGUD ! lämnade Nea på dagis för en stund sen

det första man ser när man kommer in där är tavlan dom skriver händelserna på allt man bör veta

att det går LÖSS på Neas dagis GAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH kännde jag då

fy fan ska inte ha nå löss här hemma inte !

ska prata med Danne och säga åt han att kamma hennes hår i helgen eftersom hon åker dit ...

hoppas hon inte har nå löss isåfall får jag det också...

äckligt


Så dax att åka iväg till skolan ååå va taggad jag är eller så inte !



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards