Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Linda Johansson - 21 oktober 2008 19:30

Mamma väckte mej 06.30 i morse usch vad jag hatar att gå upp tidigt trodde Nea skulle sova en stund till men hon vaknade också då så hon fick lägga sej framför TVn en stund för att vakna till medans jag gjorde ett ansikte (annars kan jue folk tro att det är halloween redan idag hahah)

tog 08.15 bussen in till gävle dum som jag är så tröck jag på stoppknappen för tidigt inte fan visste jag att det var en hållplats där inte så bussen stannade på helt fel ställe visste inte rikigt vad jag skulle göra så det enda jag kom på att skrika över hela bussen full med folk var (FEL HÅLLPLATS)

hahaha men va fan vad ska man göra då :P

jobbigt att ha Nea med sej på sjukhus hon springer som en galning överallt och ska vara med på allting även fast hon är i vägen men det märker väl inte hon...så mycket tjat vart det !

tog en fika på fiket på sjukhuset sen tog vi 10.00 bussen hem till Sandviken igen mamm skjussade hem mej och Nea för att hämta badkläder för att åka till det SJUKT TRÅKIGA badhuset usch va tråkgit det är där igentligen kanske är för att man varit där för mycket men men måstte jue offra sej för barnens skull :)

kom dit till 11.00 typ vid 11.45 åt vi mat och där efter ville Nea inte bada mer vet inte vad det var som var fel då kanske för att hon vaknat så tidigt och var jätte trött det var vi båda två så vi gick in och duschade och gjorde oss klar köpte en glass och gick hemåt till mamma och pappa

somnade på soffan vid 15.30 sov till 17.00 någonting vi var helt utslagna så det var jätte skönt att få sova ett tag man blir så sjukt trött efter att man badat på badhuset vet inte om det är värmen eller kloret som gör det men trött blir man iaf !

så när vi vaknat så hade Linda skickat mess om att hon tyckte att vi skulle masa oss hemåt så hon kunde komma över med lite vinterkläder åt Nea som hon skulle få av Hugo som han vuxit ur

så det var bara att åka hemåt det packa upp allting och små plocka sen ringde Linda på dörren gick igenom kläderna jätte bra att ha på dagis där kläderna blir skitiga och går sönder (tack Linda)

sen var det bara att börja med maten Linda den jävla snyltan våldgästade oss hahahha !

nej då alltid lika kul att äta tillsammans :) tror vi delar på det mesta faktiskt förutom barnen :P fast det ibland också  när jag tänker efter !


så det har hänt lite grann idag nu sitter jag och bloggar och Nea pigg som en mört springer runt med Bebis i härlarna :P haha katt fan är glad i Nea

ska försöka göra kvällar ganska snart endå läsa bok Kolla på TV i sängen

hon ska jue iaf upp tidigt till dagis i morgon plus att hon är svår väckt också så man får verkligen tjata i hjäl sej man får tjata innan man lägger sej och tjata så fort man öppnar ögonen på morgonen !


Imorgon lämnar jaga Nea på dagis går hemåt och gör mej klar förbereder mej inför mötet i morgon ser jag inte fram emot precis !

skippar skolan i morgon är jue bara matte orkar inte sitta där läran är dålig på att förklara och jag fattar noll så ingen idé !

På torsdag ska jag ta med kattfan hem till Linda och våldgästa henne

försöka se om katterna kan gå ihop så Bebis kan få vara där hos Linda på fredag när jag ska ha fest !

ser ut som att det blir några stycken endå fast jag itne trodde det :)

så så jävla mobbad är man kanske inte endå :P

kommer bli en bra kväll det känner jag på mej :D

glöm inte att gratta mej nu då

På fredag den 24e Oktober 14.44 föddes jag :P


See ya !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards