Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Linda Johansson - 19 oktober 2008 20:50

Ja Nea har varit gnällig sen hon kom hem ifrån sin pappa

rikigt mammig hela tiden inte viljat gjort nå annat än att kramas och sitta nära mej förstår att hon har saknat mej :) har saknat henne också lill hjärtat

Nu sover hon gott i min säng upp tidigt i morgon till dagis och skola har igentligen ingen lust till det men jag måste jue


Var och handlade lite efter Nea kommit hem så nu finns det mat i skåpten igen :P härligt funderar på att ta lite fil och banan GÖTT :)

sen åkte vi hem till mamma och pappa en stund och hälsade på

mysigt att vara hemma ibland jag behöver verkligen det man kan komma och gå precis som man vill öppna kylskåpet och frysen skafferiet precis som man vill man behöver aldrig fråga vad man får ta eller inte...

det känns bra helt enkelt

mamma och pappa ska ha Nea på lördag hon ska sova över där när hon kommit hem igen ifrån Danne dom ville låna henne ha lite myskväll bara Nea och mormor och morfar :)

så då kan jag passa på att ta det lungt den dagen :) (dagen efter alltså)


Ne nu ska jag slänga mej framför TVn och hämta den där filen :P

lägga mej tidigt i kväll skola i morgon sov rätt länge i morse så jag blir väl vaken tur att man bara går till 12.00 så kan man slappa sen


Av Linda Johansson - 19 oktober 2008 12:15

Ja då var det söndag morgon då...

håller på att göra mej klar för att hämta hem Älsklingsbarnet igen har saknat henne rikigt mycket mammas skatten...

ska passa på att storhandla också får inte pengar förens i morgon men skulle få låna pengar av mamma och pappa så slipper vi åka iväg och handla i morgon när jag hämtat Nea på dagis då brukar hon vara alldeles för trött för att orka så passar på idag istället

GUD va skönt det var att få tvätta håret rikigt har inte kunnat gjort det på några veckor nu när jag har haft löshåret men nu är det borta och jag kunde tvätta håret :) skönt


Idag känner jag mej inte alls bra :/ är trött som fasiken och lite små ont i halsen och seg orkar inte så mycket men ska försöka piggna på mej lite tills tösen kommer hem tänkte passa på att ha myskväll med henne ikväll med lite mat framför TVn och lite små godis har jue ätit upp hennes smartisar som mamma köpte åt henne (HOOOPS) :P kunde inte låta bli

men det är försr när man nästan ätit upp alla som man upptäcker att det inte är så speciellt gott faktiskt haha men ner gick det iaf i brist på annat :P

så det blir mamma och Nea kväll i kväll


Vet fan inte alls vart jag ska göra av Bebis (kattfan) på Fredag när jag ska ha fest hon kan inte vara hemma iaf för hon kommer springa ut så fort någon öppnar dörren och eftersom folk röker så kommer altandörren åka upp hela tiden och då kommer hon passa på att smita

sen kommer ytterdörren också öppnas och stängas

så jag vet inte alls vart hon ska vara :/

Linda tyckte att vi skulle prova låta våra katter träffas igen så kunde hon vara hemma hos Linda men vette 17 om det kommer att gå för dom är jue så sjukt sura på varandra men vi ska iaf släppa lös dom tillsammans slår dom ihjäl varandra så är det så :P

får gå imellan med en kvast eller något haha men någonstans måste hon vara !


Ne nu blir det att göra någonting annat !

skriver mer senare


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards