Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Linda Johansson - 24 oktober 2008 17:31

Sjävklart så vaknade man ap tidigt i morse redan vid 08.30 bara för att man

hade planerat att sova länge på morgonen så man orkar hålla igång hela kvällen ikväll men ikke men man får väl försöka hänga med endå :P

började med att jag och Linda traskade ner på stan gick in på Lindex och köpte ansiksktmask och jag behövde ett nytt puder och en ny macara så det gick lite pengar men va fan man fyller jue år :)

var jätte sugen på att köpa en parfym som jag blev TOK KÄR i på kicks

men den kostade nästan 400 kr tyckte inte att jag hade råd med den men jag kanske kan köpa den nästa månad istället :) när man inte har så sjukt mycket räkningar att betala

sen traskade vi iväg och åt åt på Napolion var tänkt att vi skulle käka på Tony´s men det var stängt där dom öppnade inte förens kl 16.00

så länge kunde vi jue inte vänta så det blev napolion fläskfilé och stekt potatis MUMS JÄTTE gott :P sen gick vi hemåt till mamma en sväng hämtade pengarna jag fick av mormor i födelsedagspresent TACK mormor :)

mamma skjussade mej och Linda hem till Linda för att hämta lite små saker och kolla katterna så dom inte hade slagit ihjäl varandra medans vi var borta men dom hade legat och sovit båda två i samma rum så det hade gått jätte bra kul :)

sen traskade vi hem till mej och la ansisktmasken och duschade och hade oss bilder kommer komma ut senare på hur vi såg ut hahaha :P

nu har vi gjort vi nästan gjort oss klara jag har håret kvar som är så sjukt jävla drygt att fixa och Linda är klar ! :) sen kommer väl fölket om en stund få se vilka som kommer då många som bara kommer och är med på förfesten men skiter i krogen för dom ska jobba och skit i morgon men det kommer bli kul endå det är jag helt säker på :)


så nu blir det att ta första groggen och fixa håret och vänta in fölket :)

festa som tokar och dra in till Gävle på Hangloose sen dansa hela kvällen

HÄRLIGT ! VI KOMMER HA SKIT KUL !


See ya !

Av Linda Johansson - 24 oktober 2008 09:20

Grattis till mig själv som fyller 22 år idag :)

för 22 år sen den 24 oktober 14.44 födde mamma mig

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards