Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Linda Johansson - 20 oktober 2008 16:47

ja det är 4 dagar kvar innan jag fyller år nu

tiden går fort usch börjar bli gammal :/

ser ut som att det blir inställt med mycket på min dag

blir inge relaxavdelning som vi hade planerat :(

och sen vet jag inte om det blir någon fest i huvudtaget vet inte vilka som kommer ens så vi får se tråkigt när saker man planerat ställs in

men men fyller bara 22 år så det spelar inte så står roll blir inget firande här hemma heller har jag bestämt mej för eftesom det bara är mamma och pappa och storebror som kommer att komma så då är det ingen idé att göra någonting heller

min familj och släkt är jätte tråkiga varför hamnade jag just i den här släkten och familjen ? BLÄ !

deras åsikter är att vi inte ger varandras barn (t.ex.) födelsedagspresenter..

vi vuxna får inga julklappar på julafton för dom tycker att det är barnens jul och det är dom som ska ha julklappar

tycker det är jätte tråkigt för jag har inte fått varit med och bestämt någonting om det i familjen utan så ska det vara bara

men jag har inte dom där pengarna dom andra har som alla har fast jobb som kasnke kan köpa sej det dom behöver och vill ha tex till hemmet eller kläder dom behöver

därför tycker jag att det är så bra med jul och födelsedagar att man kan önska sej då vad man vill ha det som man kanske inte har råd att köpa själv för alla pengarna går fan alltid till räkningar och mat !

men det är ingenting dom förstår dom har jue pengar dom behöver kanske inte vända och vrida på varje jävla slant dom får !


har räkningar för 2000 kr den här månaden efter jag betalat in alla räkningar kommer jag ha ca 1100 kr kvar i en hel jävla månda !

blir galen GAAAH !

köpte en mössa och ett par vantar till mej och en mössa och 3-pack finger vantar åt Nea på kapphal idag eftersom Nea har slarvat bort alla sina finger vantar jag köpt nyss åt henne duktiga hon

men det är saker man måste ha och det måste man ta sej råd att köpa också !


FAN! va trött jag är på barn som inte lyssnar ett skit på vad man säger åt dom vad har dom fått öronen till igentligen ? inte till att lyssna med iaf

man säger samma sak 1000 gånger och endå så lyssnar dom inte då vet man fan itne vad man ska göra eller ta vägen känner att det kokar i hela mig !

barn mellan 3-6 år ska VERKLIGEN INTE ha nå öron

tur att det finns TV iaf :P så kan man sätta dom framför TVn så man får vila öronen och tjatet lite

men klart jag ÄLSKAR min dotter överallt annat i hela världen men ibland har jag lust att sälja henne BILLIGT på blocket

" Trotsig 3 åring säljes för billig slant katt medföljer om så önskas alla tillbehöver tillkommer" så ungefär :P


Nea och jag ska sova hos mamma och pappa i natt blev det bestämt

för som sagt var vi ska följa med mamma till sjukhuset i morgon för ännu fler prover så vi tar bussen in i morgon vet inte rikigt än vilken buss men mamma ska vara på sjukhuset kl 09.00 så man får väl gå upp tidigt i morgon

och göra sej klar äta frukost och skit innan vi måste springa till bussen !



Ibland kan jag bli rikigt galen ! och då menar jag rikigt GALEN !

fan va folk tror att dom kan och vet allting i hela jävla världen !

dom tror att dom har svar på allt saker dom inte ens vet någonting om !

dom tar bara förgivet att dom vet fast i verkliga fall vet dom inte ett skit !

FAN va förbannad jag kan bli då äh skit samma !





Av Linda Johansson - 20 oktober 2008 09:10

Klockan ringde 07.30 i morse usch var dö trött då :/

men bara att palla sej upp det även fast man själv börjar kl 10.00 så ska Nea till dagis till 08.30 så upp och äta frukost och göra oss klar och gå iväg

hittade på en liten sång på vägen till dagis som handlar om mej och Nea :)

hahaa ibland kan jag hitta på dom mest konstig sakerna

men Nea tyckte om den iaf :P hon skratta och sa att jag var duktig

*mammas tjej de*

Igår var hon som sagt var lite kinkig och välidgt mammig men det har hon blivit dom senaste veckorna vet inte om det kan bero på att hon inte är så van med att hon är borta ifrån mej ifrån 08.30 till 15.00 på dagarna

men jag vet inte heller ! men hon vänjer sej säkert !

I morgon ska hon få vara ledig ifrån dagis iaf vi ska följa med mamma till Gävle sjukhus åka buss dit in kanske fika någonstans och sen när vi kommer hem ska vi gå på badhuset :)

liten Nea och mamma dag var länge sen nu och det behöver vi verkligen båda två kanske speciellt Nea

kanske hon blir lite lugnare på mamma fronten


På onsdag är det möte med Familjerätten och Familecenter ser jag inte fram emot orkar igentligen inte gå dit och sitta där och försöka förklara för några som inte fattar hur man har fått haft det !

men jag lär jue gå dit för Neas skull men tro på något mirakel eller under ska ske det gör jag verkligen inte !


Skola strax usch vill inte vill vara hemma idag och ligga i soffan och slappa men det går jue inte man måste ta sig i kragen och gå iväg endå

snälla mammis ska skjussa mej till skolan idag så slipper jag gå !

men jag slutar jue 12.00 så det är igentligen ingenting att bråka om

det finns dom som slutar vid 17.00 tiden usch palla sånt !


ÄNTLIGEN har man fått lite pengar på kortet men 600 kr ska gå till mamma och pappa lånade det igår när jag handlade men mat fick vi iaf :P

men resten av pengarna kommer gå åt på fredag

mat och utgång och allt

vet inte om jag ska ha någon fest rikigt har inte bestämt mej än ser ut som många bangar så det slutar väl med att jag och Linda sitter här ensam :P

hohoh

men vi kan ha minst lika roligt men någon dyker väl säkert upp mina fester burkar inte vara tråkiga !

Vi får se hur det blir men Gävle krogen blir det iaf hur som helst !


Ne nu skola sen till soc och skiva på ansökan sen hämta Nea på dagis

hem plocka underhålla

göra mat kolla på tv en stund med Nea

bada Nea lägga Nea läsa bok

slappa

Sova

så ser min dag ut rolig :/ kunde ha varit roligare kanske!


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards