Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Linda Johansson - 29 oktober 2008 09:52

Hej ALLA härliga och góa blogg läsare :)

hoppas ni mår bra allihopa där ute i vårt avlånga land !

 även fast hösten är på väg och nästan alla löv har fallit ner ifrån träden


eftersom det är så fint väder idag så tänkte jag ta med mig Nea ner på stan och träffa Neas faster Sandra jag ringde och tog ledigt ifrån dagis så vi kan ta en lååång härlig dag med faster på stan :)

tänke börja med att gå och fika och sen besöka statsparken och busa runt där nu när solen har bestämt sig för att komma fram :)

ska bli härligt att få ha Nea hemma en dag och busa omkring

Imorgon går vi ner på stan med Linda och Hugo när dom läcker ner hela staden

tänkte att jag skulle köpa en pumpa igår när vi var och handlade men den vägde jue mer än  mej nästan så det fick vara :P orkar inte bära en sån tung !

får se om jag hittar en "mindre tung" någon annan stans !


Hare bra alla där ute berättar om dagen senare ikväll när busfröet har somnat !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards