Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Linda Johansson - 17 oktober 2008 10:46

Ja äntligen helg

känner mej inte alls bra idag är hängig som fan och trött orkar ingenting

snuvig och tjock i halsen fattas jue bara att man får feber det känns som som att jag har det har ont i huvudet också förstår inte hur jag ska klara av att göra ett prov idag när jag känner mej så här...

men ska göra ett försök har bestämt mej för att prova göra provet om det går åt helvete (som det kommer att göra) så gör jag bara om det...

Sandra skulle igentligen kommit över och hjälp mej men hon fick punka på cykeln så det blev ingenting tack endå gumman för att du tänker på mej


Tycker bara att vissa saker är helt sjukt ! usch hur det får vara igentligen..

andra tar för sej hur mycket som helst medans andra inte får en enda chans så ska det inte få vara ska försöka ändra på det , det måste gå på något sätt...


Idag då?

Jo till skolan och försöka mej på provet till kl 13.00 sen möta upp Linda någonstans gå iväg och handla till tacsoen ikväll

sen hem en stund och försöka vila lite få se om man kan bli lite bättre..

sen när Pelle kommer  blir det idol och tacos hela kvällen hemma hos mig !

inte så mycket som händer idag men det räcker orkar inget annat heller..

tänk om man hade en bil så slapp man gå orkar inte gå när jag mår så här

kännde på mej att jag skulle bli förkyld det började redan igår var inte alls på humör att vara i skolan eller ens tänka orkade inte

men gick dit endå för att gå igenom nästa prov...


Ne nu blir det att lägga sej i soffan till halv 1 så ska jag knata iväg sen

få se hur det går önska mej lycka till det kan verkligen behövas...





Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards