Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Linda Johansson - 22 oktober 2008 19:54

Usch vilken dag det varit idag !

ställde klockan på 07.30 som vanligt när Nea ska till dagis upp äta frukost och göra henne klar knata iväg till dagis slängde iväg ett mess till Linda och det blev bestämt att vi skulle gå en lång promenad !

mötte upp Linda vid kiosken och började knata neråt emot Vallhov

skönt att komma ut och gå lite ibland speciellt när det är så pass tidigt på morgonen när det inte är så mycket folk och tafik dom flesta är på jobbet vid den tiden 

vi började gå vid 08.30 gick igenom en skog bara gick och små pratade om både det enda och det andra sen när vi gått en bra bit så läste Linda på en skylt att vi hade gått 1mil redan hohoh :P

och då hade vi inte ens kommit ut ifrån skogen ens och hade en bra bit hem att gå sen också när vi hade kommit ut ut skogen kom vi någonstans i stensätra i mitten av stensätra tror jag

så vi började traska hemåt så fort vi kom hem så la vi oss på soffan och bara slappade vi hade gått i 2 jävla timmar då har man faktiskt rätt till att slappa men skönt som fan var det iaf komma ut och röra på sej lite

så imorgon ha man väl jordens träningsvärk haha så sjukt ovan att gå iaf så där långt

sen vid 13.30 någongång gick Linda ner på stan !

så jag började göra mej klar för mitt stor möte med hela jorden inblandad!

mamma hämtade mej 14.45

mötet gick väl så där kunde ha varit bättre för att inte gå in på detaljer !

sen åkte vi hem och hämtade upp Nea hos Faster som hämtat henne på dagis idag

åkte hem satte Nea framför en film började med maten Linda kom över en liten stund och rökte och tjattrade en stund med mej !

hade lite myspys kväll med mat framför en film och lite kramar och så

med Nea eftersom hon åker igen i morgon så man måste passa på !

nu så ligger hon i sängen efter en massa sagor ur sagoboken !


och jag ska försöka slappa lite grann är ganska trött så vet inte om jag orkar hålla mej vaken så länge till blir nog rätt tidig kväll ikväll

imorgon tar jag min katt och knatar hemåt till Linda ska våldgästa henne två nätter i rad nu hohoh :P

så i morgon kommer man ha fullt upp också bestämde tidigare idag att vi ska ta en promenad i morgon också kanske inte på 2 timmar men 1 timme kanske sen blir det slappa av i soffan resten av dagen och ladda tills på fredag när man fyller år :)


ne nu blir det antingen sängen eller soffan någonting utav det iaf


oooh nooo it´s regning liiiiv  (bara jag och Linda som fattar det)


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards