Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Linda Johansson - 25 oktober 2008 11:16

Idag mår man som man förtjänar hohoh skalle värk!

Men det var kul igår förutom att jag fick sån jävla värk i magen

ALDRIG mer ska jag dricka upp en två liters juice helt själv och grogga på !

då säger magen ifrån kan jag lova ! tog ett bra tag innan det släppte en stund men sen kom det tillbaka igen !

vi vart inte så många men det räckte vi hade kul :)

Angelica kom Anna jag och Linda Danne Svante Pelle Tapio och Bjarne och Sandra jätte kul att Sandra kunde komma :) du är så fin gumman <3

Knäppte en massa kort också men dom lägger jag ut så småningom om ni är intresserade av att kika :)

Synd att inte resten av gänget kom men vi hade kul endå !

Även fast det gick lite över styr med känslorna för vissa ett tag där !

men det lugnade ner sig

ut på krogen kom vi iaf men visatt iaf minst 1½ timme pga min mage !

men det släppte som sagt var efter ett tag så då gick vi självklart ner och dansade :)

vissa Killar kan man inte låta bli att tycka synd om som inte fattar när dom inte är intressanta hahah men kul var det !


Idag då?

Jo Nea älskling kommer jue hem till kl 15 idag vet inte om det blir mamma och pappa som hämtar henne var prat om att dom ville låna henne över dagen/natten med lite myskväll och bara mormor och morfar och Nea tid

men nu vette fan hur det blir pga brossan är cp i huvudet !

dax att börja med blöja där på honom igen han är så sjukt omogen!

så om det inte blir någon Nea dag med mormor och morfar så är det hans fel !

aja skit samma


Nu sitter Linda och glor och väntar på mej vi ska göra oss klar och gå ner och käka


See ya !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards