Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Linda Johansson - 31 oktober 2008 22:50

Okejj jag lovade att inte skriva mer i kväll men jag måste dryga lite till !

 blev kvar hos Linda i natt (tack för att jag får våldgästa din säng)

har  haft en sjukt häftig diskition med mamma idag !

massa bråk och hårda ord

men men så kan det vara ibland fryser om fötterna som fan också måste slänga upp dom på elementet så dom är varma och góa i morgon

FY FAN va halt det är ute försökte mig på att gå hem men det gick fan inte var tvungen att ring Linda och fråga om jag fick slagga över annars hade jag slagit ihjäl innan jag ens hade kommit halvvägs hem

Trött på snö och plask och Kyla och is nu

BLÄÄÄ!

nu slänger vi oss framför TVn och glor på en film slänga på sig en filt !


Godnatt alla mina älskade blogg läsare :) Puss

Av Linda Johansson - 31 oktober 2008 19:19

Hejj hopp alla bloggläsare :)


Sitter hos Linda just nu och inväntar Idol hoppas att Lars åker ut han är jue värdelös !

Funderar på att knata hemåt mellan pausen när det blir fredag hela veckan slipper jag gå så sent läskigt att gå igenom en stor mörk skog ingen höjdare

Sitter och glor på Färjan i brist på annat

GUD vad jag vill åka ska fan i mig spara ihop och dra iväg komma bort lite det behövs !

Mörkt ute är det också inte många timmar det är ljust ute nu inte

usch vi går emot mörka tider får försöka överleva nu

tända lite ljus och försöka överleva endå :)

nu ska jag sluta tjata ut er med att blogga så nu blir det inge mer blogg ikväll

ha det UNDERBART allihopa där ute och ta hant om varandra nära och kära nu

Av Linda Johansson - 31 oktober 2008 16:10

Oj vilken slapp dag det har varit hittils

Nea och jag har inte gjort ett skit nästan kollat på film ritat lite grann försökte mig på att göra gips men det vart inte så bra utav det tror jag hade för mycket vatten i hahaha ska köpa nytt och göra om skiten Nea tyckte att det var kul iaf så får göra om det

Kollat på film har vi gjort också Nea var inte ett dugg sugen att äta något idag hon åt bra till frukost och sen slängde vi i oss lite fruktsallad och lite muffins och dricka kanske var därför hon inte var så hungrig dumt av mej men ibland blir man så jävla sugen på någonting och man kan jue inte gömma det heller hon ser och hör direkt !


Nea åkte för en stund sen saknar henne redan lilla gummna hoppas du har det bra nu mamma tänker på dej

"fick en liten konstig komentar ifrån henne idag" "mamma om du lämnar mej då blir jag ledsen" sa hon :/

vete fan vart hon har fått det ifrån ifrån andra sidan kanske man vet jue aldrig vad dom tuttar i henne skulle itne förvåna mej ett dugg!

sa åt henne att mamma aldig kommer lämna dej mamma älskar dej till stjärnorna och tillbaka du är mammas allt och mamma är glad att du finns här med mej

konstigt förstår inte vart hon får allt ifrån det måste jue komma ifrån någon...

men men så är det när man inte kan komma överrens med folk !


Sitter och slappar nu framför TVn kokar potitis för full blir potatis och kalvsylta MUMS ! ÄLSKAR det :D

sen blir det att klä på sej ta av morgonrocken som jag faktiskt har haft hela dagen på mej och pyamas under har inte orkat klätt på mej pga vädret

göra mej klar och gå hem till Linda och glo på idol med henne tur att hon bor så pass nära tar 5 minuter att gå så det är jag glad för slipper man vara ute i det här vädret mer än nödvändigt

 ska kolla på skräckfilmer när jag kommer hem på TV400 hoho undra om man kommer kunna sova sen :P


gick igenom lite bilder hittade en gammal bild på Nea en sommarbild gissa om man saknar och längtar till sommaren igen när man kollar ut



Av Linda Johansson - 31 oktober 2008 08:44

Godmorgon alla bloggläsare :)

Nea slog upp ögonen för en ca kvart sen hennes pappa ringde och väckte oss tack så mycket för det !

gick upp och tittade ut och vad är det man ser? SNÖ !! EN MASSA JÄVLA SNÖ överallt ! gud så deprimerade vill inte ha nå snö

skulle gå ut och röka såg fram emot att sätta mej ner och ta en ciggarett och försöka att inte kolla på snön men IKKE det har snöat in i natt eller i morse så dynerna var dyngsura så där går det jue inte att sitta !

trök! lika bra att slänga fram vinterkläderna på en gång måste leta rätt på vinter stövlarna också vart dom nu kan ligga ! Nea har så att hon klarar sej nu iaf under vintern orkar inte håll på att köpa nytt varje år det kostar pengar + att hon kan ha sina från förra året och så har jag fått vinterkläder av Linda som Hugo vuxit ur också det är kanon :)


Idag åker skruttisen :( kommer sakna henne vill inte att hon åker

ska fixa lite mysgrejer tills på söndag när hon kommer hem hade jag tänkt!

fixa och dona lite städa och handla lite små grejer som vi ska ha !

Lite sent men igår hann vi inte och idag så åker hon tills på Söndag så det får bli när hon kommer hem på Söndag då :)

mamma kommer sakna dej gumman det gör jag alltid när du inte är hemma..


Idag då ?

ska invänta mamma och pappa senare idag efter 14 tiden dom ska komma och hjälpa mej med gardinerna så det blir klart med det sen nästa månad ska jag ta mej en tripp in till IKEA och shoppa en massa, måste ha lampor och lite ny vaser och blommor kanske köpa bets också så Linda får hjälp mej att betsa möblerna när ungarna är borta och bebis är får vara hos Linda med hennes katt och bråka :P

senare ikväll knatar jag över till Linda för att kolla på idol och äta lite gotta :) men först nu ska jag ge Nea all min tid innan hon åker iväg senare idag kl 15

 senare ikväll

skriver mer

ha det bra alla bloggläsare i snön nu och kom ihåg att klä på er för det finns inget dålig väder bara dåliga kläder :) (som man alltid hörde i skolan)

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards