Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Linda Johansson - 18 oktober 2008 20:26

ja idag har jag verkligen slappat hela dagen

legat i soffan och kollat på TV hela dagen har inte orkat gjort något annat!

laddar upp inför i morgon när tösen kommer hem igen

och inför en ny vecka och nya tag ! möten skola och annat trök !

tror jag har kollat på fyra filmer idag faktiskt

Första var she´s all that en gammal godning :P sen var det Skojjar du eller ?

Sen filmerna som gick på kanal 5 High school musical ett och två :)

Väntar på 3:an nu lite löjligt kanske men jag tycker om dom filmerna !

Tycker att det ser sjukt roligt ut när dom sjunger och dansar om måste verkligen ha haft roligt när dom spelade in filmerna jag skulle också vilja vara med och spela in en sån film sjunga och dansa...det ser sjukt roligt ut

så jag ska verkligen se 3an också hahah barnet finns fortfarande kvar inom mej :) ibland får man faktiskt vara lite små töntig man är jue inte med än människa :P



 nu är man inne på andra filmen "den galloperande dektetiven" små kollar lite på den bara tycker att Jim Cary är bra men ibland är han bara för mycket...

ska nog slänga mej iett bad istället ta med mej en bok och ligga där ett tag men jag får jue aldrig bada ifred för katt fan hon ska alltid vara med !

idag hade jag lätt kunnat strypa henne

satt och kollade på en film i godan ro och hör världens smäll då har hon haft ner blom Krukan i Neas rum den som var så fin vart sjuk less då

fattar inte varför hon ska vara inne i Neas rum och hålla på

hon brukar ge sej på sänghimmeln och våldta den också

men hon lugnar väl ner sej när hon blir större !


Nu har jag världens idé hur jag ska göra om i vardasrummet


* Tapetsera om fond vägg med stora svarta och grå blommor (skitsnyggt)

* Betsa om möblerna mörkare (mörkbrun)

* Byta gardiner

* Köpa en låg lång köpmandisk till lång väggen


ja så ser det ut nu iaf kommer väl på lite fler saker snart

ska tapetsera om i hallen också men det får dröjja ett tag nu blir det vardagsrummet först !


5 dagar kvar tills jag fyller år :) hela gänget värkar komma iaf härligt :P

sen blir det utgång i gävle på hangloose skönt att komma ut någon annan stans än i Sandviken med samma folk hela tiden

ser fram emot det

 Linda och jag har planerat lite vad vi ska göra på dagen innan alla kommer!


* Vid 08.00 08.30 blir det Relaxavdelningen på badhuset (bastu bubbelpool)

* 12.00 mat potatisgratäng och nå kött (om vi inte äter på badhuset)

* Lägga ansisk mask tända ljus lyssna på musik och slappa

* Börja med första groggen duscha göra oss klar

* PARTYT kan börja

* Krogen


så ser min dag ut :) ser fram emot det

ne nu blir det skum bad



Av Linda Johansson - 18 oktober 2008 14:33

 Min älskade lilla dotter det finaste jag har!
kärleken är obeskrivlig vi är ett du och jag och så kommer det allid vara vad som än händer!
det har nu gått snart 3 år sedan du kom till världen dagen du föddes föddes jag på nytt den dagen glömmer jag aldrig den mest värdefullaste och lyckligaste dagen i mitt liv det var när du min lilla ängel kom till världen och såg ljuset för första gången ! dina bruna stora vackra ögon din lilla lilla mun och dina små händer som jag så många gånger har pussat och hållt när du varit ledsen eller när jag velat skydda dig emot något som varit svårt! sedan den dagen du kom till världen så är våra band för alltid knytna för all framtid men en sak ska du veta och det är att
Ibland har mamma kanske handlar fel men allt jag gör gör jag för din skull
våra hjärtan slår samma slag och vi andas samma luft ser samma sol gå upp och ner!
Och så kommer det alltid att vara...finaste lilla ängel mammas lilla skatt allt jag gör gör jag för dig för att du ska få må bra jag ska försöka skydda dig emot allt ont i världen men det är inte alltid jag kan göra det och jag hoppas att du förstår att jag gör mitt bästa!
en dag kommer jag inte finnas kvar hos dig den dagen måste du stå på egna ben men tills dess ska jag alltid finnas vid din sida och ge dej all min kärlek!  vi har en jobbig tid till mötes du och jag men vi ska klara det tillsammans så tveka aldrig på min kärlek till dig den är stakrare än vad du kan tro varje minut och varje dag tillsammans!

Jag hoppas att du lyssnar till dessa ord för det ifrån hjärtat jag skriver dessa ord med all min kärlek för dig nu och för alltid du och jag min lilla prinsessa


Av Linda Johansson - 18 oktober 2008 14:32

"How Do I Live"

How do I get through one night without you
If I had to live without you
What kind of life would that be
Oh and I, I need you in my arms
Need you to hold
You're my world, my heart, my soul
If you ever leave
Baby, you would take away everything good in my life

Without you there'd be no sun in my sky
There would be no love in my life
There'd be no world left for me
And I, baby I don't know what I would do
I'd be lost if I lost you
If you ever leave
Baby, you would take away everything real in my life
And tell me now

How do I live without you
I want to know
How do I breathe without you
If you ever go
How do I ever, ever survive



I remember the first time we said hi
I thought you were the perfect guy
So I just kept dream along
But it turned out that I was totally wrong

You´re just some piece of crap
And you should think about that
Because someday you´ll see
That you don´t mean anything to me

Av Linda Johansson - 18 oktober 2008 14:27

Det gäller att veta vad man har
Det som är viktigt att ha kvar
Men kanske att du märker någon dag
Du ångrar det du aldrig sa


Jag kan inte vänta längre nu ,
Så visa mig vad du känner.


Öppna dina ögon , Se vad jag försöker ge Älska mig
Jag har visat vad jag känner , inners inne
Ta min kärlek innan det försvinner
Öppna dina ögon , för här finns så mycket mer.
Du har allt att vinna på att våga, att älska mig


För nu har jag lärt mig vem jag är, jag vet precis vad jag vill ha.
Nu väntar jag på att du ska se , att den som gäller det är jag.
för människor som inte vågar visa sig sig
kan aldrig någonsin vinna

Öppna dina ögon, Se vad jag försöker ge Älska mig.
Jag har visat vad jag känner , inners inne
Ta min kärlek innan det försvinner
Öppna dina ögon , för här finns så mycket mer.
Du har allt att vinna på att våga, att älska mig


Jag har väntat så länge , på att du äntligen ska förstå
Hur jag verkligen känner

Av Linda Johansson - 18 oktober 2008 10:13

Rikigt lyckad kväll igår :)

 bror skjussa hem mej så slapp jag gå :)

provet gick åt helvete så klart men jag ska göra om det och den här gången ska jag vara väl förberädd för nu vet jag hur provet ser ut och vilka frågor som kommer så nu blir det nog lättare !

men allt känns bra endå fick prata ut lite med Pelle igår han är verkligen bra att prata med (tack vännen)

vi hade jätte trevligt igår

Linda och jag gick till Coop och handlade planderande nästa sommar långt dit men nu vet vi på ett ungefär vad vi ska göra iaf måste planera nästa sommar bättre än den här sommaren som var ! 

Handlade det vi skulle gick hemåt och inväntade Pelle som handlade det sista och tunga sakerna han som har bil :P

Gud va gott det var med tacos hade jue inte ätit någonting alls före heller så jag var extremt hungrig var jue så sjukt nervös inför provet så jag klarade inte av att äta så det fick vänta sen tog jag mej inte tid att äta efter provet heller !

Kvällen var hur som helst lyckad som vanligt :) även om jag var lite små irriterad på Linda och Pelle som inte kunde hålla käften på hela kvällen :P


Idag då ?

jag vet inte rikigt än vad som händer ! kanske går över till Linda (om hon inte kommer hit då) slappar tillsammans med henne och glor på film hela dagen vi pratade om det igår men det blev ingenting rikigt bestämt !

så vi får se om hon hör av sej senare idag

annars så åker jag nog hem till mamma och pappa och hälsar på dom ett tag idag

skulle behöva städa också ta golven igen blir jue så sjukt äckligt och skitigt när man har katt som sprätter kattsanden ÖVERALLT !

men jag vet inte om jag orkar det idag känner för att ta det lungt också en enda helg bara slappa annars hinner jag ta städningen till veckan också !


bara skit på TVn nu funderar på att äta lite frukost framför en film kanske


See ya

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards