Alla inlägg under april 2009

Av Linda Johansson - 23 april 2009 21:54

Dom här två percingarna har jag beställt ifrån www.puss.se visst är dom snygga ? :D Ska beställa en PlayBoy kanin också sen :D



En bild på PlayBoy smycket också som jag ska beställa nästa månad !


Av Linda Johansson - 23 april 2009 20:04

För er som ville se bilder på hatten så kommer dom här !

Det här är MIN stil ni kanske inte tycker att den är snygg men det tycker jag och den är SKIT snygg på :D

Av Linda Johansson - 23 april 2009 19:20

Godkväll allesammans !

Vilket UNDERBART väder vi haft idag varmt och skönt man har bara gått och njutit hela dagen !

Hoppas på att det är lika fint väder i morgon också ! Funderar på att gå ner till statsparken då så Nea får busa av sig lite grann !

Men vi får se beror helt och hållet på vädret också !


Idag då ?

Nea och jag gjorde inte mycket på förmiddagen tog det lungt pulade med lite grejer gjorde lite mat osv !

Sen knatade vi iväg till Neas dagis för att lämna in papperet om hur hon kommer gå på dagis under sommaren !

Sen när vi skulle gå därifrån på väg till stan träffade vi på Angelica och Evelina och Emilia på vägen jätte kul att träffas inte så ofta (MÅSTE ändra på helt klart)

Små snackade lite och pratade om att träffas med barnen snart så dom får leka med varandra lite !

Knatade vidare ner på stan för att hämta ut ett paket jag skickat efter !

Nea var JÄTTE duktig och gick själv hela vägen ifrån oss ner på stan tar iaf 20min att gå typ ! iaf i hennes takt då :D

Hämtade ut paketet och gick vidare hem till mamma och pappa (som bor på stan då) tänkte tigga lite skjuss för jag tror inte Nea hade orkat gå hela vägen hem igen dit gick bra men hem hade nog blivit lite väl jobbigt för henne !

Mamma och pappa skjussade oss till min kusin Malin och hennes två barn Amanda och Donnie, Donnie är 7 månader yngre än Nea men dom leker jätte bra tillsammans ! Hade pratat med Malin tidigare på förmiddagen och det blev bestämt då att vi skulle kika förbi på eftermiddagen efter lunch då !

Hoppade av där barnen lekte ute hela tiden nästan !

Lät Nea leka ute ensam med Donnie för första gången idag och det gick JÄTTE bra som höll sig i närheten utanför eller vid lekparken bredvid bara

Någon gång lär man jue börja iaf och eftersom det gick så bra nu så tror jag INTE att det kommer bli några som helst problem sen när hon ska börja vara ute helt själv heller !

Dom lekte med Donnies elbil och lekte med vatten och hade en massa tokerier för sig hela dagen !

Malin och jag prata om allt mellan himmel och jord som vanligt !

Malin bor så SJUKT jävla fint bra område när man har barn INTE alls som här där jag bor här kör dom som GALNINGAR hela bunten med dom där jävla bilarna eller med mopparna man kan ALDRIG vara lugn när man är ute ! Rädd att Nea ska bli påkörd eller något i den stilen !

Frågade Malin vad hon betalade för sin 4a i månaden och om hon visste vad en 3a kostade där nere !

Vi gick in på internet och kikade och det visade sig att en lägenhet på 23an var ledig och den kostade precis lika mycket som min i månaden !

Är SJUKT sugen på att flytta ner dit det är JÄTTE fina lägenheter där ska ta mej en funderar på hur jag ska göra !

Jag och Nea kom hem för en stund sen då blev det lite kvälls fika och en skrubbning i badkaret efter en hel dag ute !

Nu ligger Nea i sängen och kollar på TV ska snart gå in och stänga av får se om hon vill att jag läser lite för henne eller om hon vill sova på en gång !

Själv ska jag lägga mej i ett varmt skönt skumbad så fort Nea somnat för kvällen ! Ligga där och bara njuta av livet !

Sen ringa Micke och prata med honom en stund så man kan sova sen !

Sen är det nog kväller för min del också är lite små trötter efter en dag ute !


Har JÄTTE ont under tungan av staven den har blvit så pass lång så jag MÅSTE byta ut den nu kulan skaver emot tandköttet precis bakom tänderna nere så det gör JÄTTE ont nu håller på att kika runt lite grann ska beställa en ny stav och lite fler kulor man kan byta ut sen !

Det blir säkert bra !


Nu bloggar jag inget mer ikväll men så här har våran dag varit idag ! Mysig och UNDERBAR med utan min andra kärlek :(

Saknar honom JÄTTE mycket nu snart bara 3 dagar kvar !


Puss & Kram









Av Linda Johansson - 23 april 2009 08:49

Godmorgon !

Undra om vi får det varmt och soligt idag tro, ser nästan så ut men man ska jue inte hoppas för mycket !


Nea vaknade vid 08.00 tiden och tyckte att hon ville ha frukost så gick upp och åt lite frukost pratade med mamma i telefonen en sväng också !

Har lite samtal att ringa nu på morgonen också men det kan inte bli förrens vid 10.00 tiden när dom har telefon tid !

Sen MÅSTE jag ringa till hon som tog hålet i tungan på mej och råd fråga lite hur lång stav jag kan andvända osv !

Sen tänkte jag hitta på något roligt med Nea, men först ALLA måsten diska, bädda rent i sängarna IGEN små plocka lite osv !

Vi får se vad vi hittr på berättar väl ikväll om vad det vart för tokerier :D

 Dax att göra annat hörs sen


Tjing !



Av Linda Johansson - 22 april 2009 21:31

Lovade att berätta lite grann om helgen och dagarna i veckan som gått !


Fredag

Sov jue över hos Linda natten ifrån Torsdag till Fredag Linda knatade iväg till skolan och jag satt och glodde runt lite på datorn och läste lite för att få tiden att gå fort !

Vid ca 12.00 tiden kommer Samuel och Micke hem till Linda (Överlycklkig över att se min sötnos igen) Satte oss ute på Lindas balkong och snackade lite skit i solen !

Åkte sen till Dollar store och kikade handlade lite mat på Willys sen hem för att gå ner i mitt förråd och kolla efter skor ! (Hittade ett par likda dana svarta stövlar som jag hade innan bebis kissade i dom)

Så dom fick duga för kvällen :D

Inväntade Linda och satte igång och börja dricka lite ute på min balkong

Snackade lite skit hörde att grannen (Fredrik) också skulle ha fest

Så vi drog dit vid 20.00 tiden för det var lite mer folk där !

Där var det ett JÄVLA ös och SJUKT JÄVLA kul var det !

träffade en massa nytt roligt folk :D

Drog till puben vid 10.00 tiden bror hämtade oss !

Började bra men slutade lite tråkigt ! (Mer vill jag inte gå in på)



Lördag !

När man vaknade på morgonen så började man VERKLIGEN fundera om man orkade ta ännu en till dag !

Men efter man tagit en dusch och ätit lite så var man som ny igen!

Linda kom över och gjorde sig klar med mig (Somvanligt)

Sen tyckte mamma att vi fyra (Jag,Micke,Linda och bror) Skulle komma över till mamma och pappa och äta lite tacos självklart det tackar man jue INTE nej till precis !

Direkt efter det drog Linda iväg till sin mormor och bror hemåt för att fixa något före utgången !

Så Micke och mötte upp Linda efter ett tag på stan för att gå iväg till ICA Maxi var tvungen att köpa mej ett par strumpbyxor som jag kunde ha på krogen !

Knatade hemåt direkt efter och inväntade bror !

Tog bilen till Linda för att börja dricka lite grann

Innan krogen gick vi förbi Bjarne som hade en liten fest där dansade och härjade killarna omkring som DÅRAR allihopa !

Sen vidare ner på krogen (var inte lika roligt som det brukar vara men det var nog mycket för att det var så tråkigt folk ute)

Men kul var det iaf !

Micke och jag drog ganska tidigt förbi Sibylla och käkade lite sen tog vi taxin hem och gick och la oss nöjda med kvällen vi ville bara hem och sova !


Söndag !

OJ OJ OJ den här dagen mådde man som man förtjänade !

TRÖTT som ett jävla slakt !

Orkade ABSOLUT INGENTING

Jag och Micke bestämde oss för att åka till videohallen och hyra en film och äta lite godis för vi orkade ingentng annat !

bara ta en slapp dag efter två dagars det behövde vi känddes det som !

Hyrde någon skräckfilm var VÄÄDLIGT rå kan jag säga inge riktigt äcklig så som skräckfilmer kan vara utan mycket köttigt !

Tyvärr kommer jag inte ihåg vad filmen hette !

Låg i soffan och kollade på film och hade det mysigt åt lite mat och kramades ! UNDERBART <3

Nå mer gjorde vi inte på Söndagen ingen av oss orkade mycket annat !


Måndag !

Knatade ner på stan när vi vaknat och gjort oss klar !

Gick och åt lite mat på jensas

Köpte en macara ett hårband en duschboll och en hatt (Hatten som jag nämde tidigare i något inlägg som jag sa att jag skulle köpa)

Så nu har jag min ÄLSKADE efterlängtade hatt !

Gick över till mamma och pappa och hälsade på lite sen knatade vi hemåt !


Tisdag !

Hämtade Nea kl 15.00 jag och Micke knatade ner på stan kikade runt lite

Men det var lite små kallt så vi bestämde oss för att gå upp till mamma och pappa !

Snackade lite skit fikade och umgicks !

Fick för oss att spela nå frågesports spel så där satt vi i timmar och slängde frågor på varandra !

Nea somnade i mitt knä trötta älskade unge så hon fick sova kvar hos mamma och pappa ville inte slita upp henne när hon sov klä på henne både kläder och ytterkläder och släpa ner henne för trappan in i bilen hem och upp för trappen och in i sängen !

Så hon fick sova kvar !

Men Älskling och jag åkte hemåt !

Mös lite grann innan vi somnade (Älskar att somna bredvid dej)

Onsdag !

Lämnade Nea på dagis 09.00 gick hemåt till Micke kramades lite grann i sängen innan vi gick upp och åt lite mat !

Mycker mer hann vi inte göra för jag började jobba 15.00

Micke skulle skjussa mej till jobbet men först var vi tunvgen att hämta Nea på dagis kl 14.00 och hennes stol hos mamma och pappa så vi åkte dit efter vi ätit hämtade stolen och sen vidare till Neas dagis och hämta henne åkte direk till mamma och pappa och dricka lite kaffe och prata lite allämt !

Sen skjussa mej till jobbet och säga hejdå till Älskling :(



Det är det vi gjort i helgen kan ha missat något men det mesta har nog kommit med FULLT upp med andra ord svårt att hinna blogga då !

Man vill hinna med så MYCKET annat också så jag ber HEMSKT mycket om ursäkt ännu en gång att jag inte bloggat men jag har ABSOLUT INTE glömt bort er tro inte det


Nu tänkte jag snart gå och sova bloggar inge mer ikväll utan det gör jag i morgon

Natti natt


Tjing










Av Linda Johansson - 22 april 2009 08:32

Jag ber så HEMSKT mycket om ursäkt att jag inte bloggat på några dagar nu !

En del av er har komenterat det också , och jag har INTE glömt bort er det LOVAR jag !

Jag har bara haft annat för mig i helgen som varit ! som jag känner att jag vill göra istället för att blogga som brukar ta en del tid av mig !

Men nu är jag tillbaka och ska blogga igen för det är jue det jag ÄLSKAR


Idag då?

Jo jag ska snart gå iväg till dagis med Nea sen knata hemåt mysa lite med Micke innan han åker hemåt, han skulle igentligen åkt hem igår men det vart lite känsligt oss imellan och sen så gick vi ner på stan efter vi hämtat Nea och knatade runt och sen hem till mamma och pappa !

Satt och körde lite frågesport (jag var självklart inte med eftersom jag inte kan någonting) så tiden sprang iväg och klockan började närma sig 22.30 Nea somnade i mitt knä så otur !'

Så det vart bara jag och Micke som åkte hem Nea fick sova kvar hos mamma och pappa tyckte inte att det var någon idé att klä på henne både kläder och ytterkläder och åka hemåt !

Så mamma kom med henne i morse innan hon åkte till jobbet så vi ska snart traska iväg till dagis !


Jag jobbar idag också dom ringde och frågade om jag ville sitta vak (kanske inte det roligaste man kan göra men det är pengar endå)

jag jobbar mellan 15.00 - 21.00

Så Nea får vara hos mamma och pappa medans !


Nea dax att knata iväg till dagis då !

Skriver lite om helgen som varit osv senare ikväll när jag slutat !


Puss & Kram



Av Linda Johansson - 19 april 2009 14:04

Godmorgon/förmiddag ja kalla det va fan som helst !

Kvällen igår kan jag säga var SJUKT jävla rolig !

Men så är man INTE så jätte pigg i dag heller men det var det värt !

Linda och jag var galnast som VANLIGT

Hemma hos Linda så fick vi för oss att sjunga med till Teddy björnen fredriksson med en varsin öl flaska som mikrofon :D

Härjade omkring och sjöng och dansade som två dårar !

BARA VI SOM KAN !

Slutade med Lobby och ennu mer dans och tokerier !

Orkar inte berätta allt i minsta detalj men vi hade SUPER kul allihopa !

Och idag är jag trött som bara den !

Ska snart åka och kolla på Neas gymnastik uppvisning STOLT !


Sen blir det att hyra film ifrån Hemmakväll med älskling !

Och bara ta det lungt och mysa <3


Tjing!

Av Linda Johansson - 18 april 2009 12:23

Mår man som man förtjänar !

inte alls bra med andra ord !

Men det blir fest ikväll igen och hur jag kommer må i morgon det vill jag inte veta nu :D


Började med att jag Linda Micke och Samuel satt hos mej och drack lite och lyssnade på bra musik !

Sen så började grannen att härja omkring

klart vi gick över dit på deras fest istället !

Sen blev det puben !

Kvällen började bra men slutade inte alls så bra !

Men det är sånt man får ta ibland !


Nu ska jag göra mej klar och ta en återställare :P

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards