Alla inlägg under april 2009

Av Linda Johansson - 12 april 2009 17:14

GUD SKÖNT det är nu när man ÄNTLIGEN är klar med städningen :D

Nu är det iaf rent här hemma !

Sötaste kom och sa hej en stund idag också UNDERBART att se honom igen

det var LÄÄÄNGE sen jag kände så här för någon !

Jag vill ALLTID vara med honom hela tiden kan inte få nog av honom ! ! !

Nu får man vänta tills fredag innan man får träffa honom igen :(

Men jag har lite att göra i veckan så jag tror att veckan kommer att gå ganska fort endå !

Vilken HÄRLIG känsla det är att vara rikigt KÄR i någon !

Hade faktiskt glömt bort hur UNDERBART det är att vara rikigt kär !

Jag som ALLTID tyckt att det är skönast att vara ensam göra som man vill utan att ha någon som man måste anpassa sig till !

Men jag kan LOVA att jag har ändrat mej helt och hållet om det nu !

Jag trivs BÄST med Micke

Jag TROR på kärleken !

Jag TROR på oss tillsammans han och jag !

Det är INTE bara idag solen lyser för mig det har den gjort sedan jag träffade honom för första gången på bussen på väg emot havs !

ALDRIG kunde jag väl tro att jag skulle träffa kärleken på en kryssning

Men det GJORDE jag

Jag träffade min KÄRLEK Mikael !



Nu ska jag ta och ringa mamma så jag får hem min andra kärlek snart :D

Hon har varit borta sen i förmiddags vid 11.00 tiden tror jag !

Så det är på tiden att hon kommer hem till mamma sin igen :D

Sen blir det en MASSA mys och lite sånt

Mycket som MÅSTE göras till veckan så då kommer jag inte rikigt hinna med det som jag skulle vilja göra !

Sen åker hon till sin pappa igen på Ondag också !

Kanske äta något innan ? har inte hunnit med att äta något idag pga all städning !


Puss Och Kram mina kära bloggläsare !






Av Linda Johansson - 12 april 2009 13:27

Goddagens !


Ja nu tycker jag VERKLIGEN synd om mig själv !

Här sitter jag INNE i det här fina vädret med dammmoppen i högst hugg !

Vilket nöjje !

Men snart är det iaf rikigt vår städat här !

Jag har !


* Putsat fönstrena

* Bäddat rent i sängen

* Dammat ÖVERALLT !

* Tvättat

* Rensat i alla skåp och lådor !

* Dammsugit (Golv, soffa , mattor , stolsdynor , möbler m.m)

* Torkat golven


Det här ska jag OCKSÅ hinna med innan jag blir nöjd !


* Rensa cykelborden på en massa skit !

* Gå igenom kläder som ska läggas undan under sommaren

* Gå ner med en massa skit i förrådet

* Rensa i Neas rum igen


Ja det är allt jag kan komma på nu iaf :D MYCKET som MÅSTE göras nu när det är VÅR ! :D

Dax att fortsätta nu så man blir klar så KANSKE man kan hinna ut i solen en stund idag :D

Av Linda Johansson - 11 april 2009 20:29

Är det nu man ska börja tycka synd om sig själv ?

Sitter här alldeles ensam utan någon som helst att prata med !

Medans alla andra typ är ute på skojj så sitter jag ensam hemma i soffan och ugglar !

Nea sover så hon är inte mycket till sällskap heller precis !

Är inte speciellt sugen på att gå ut heller men om man endå hade NÅGON att prata med och fördriva kvällen med sova kan jag inte heller göra för det är jag för pigg för ! (Hade jag inte haft Nea hemma nu så hade jag fan i mej våldgästat någon av grannarna antingen Fredrik eller Per) haha

Ne jag får sitta här ENSAM och uggla ! Börjar jue en film senare också men det är någon timme kvar tills dess !

Undra om man ska gå upp ännu mer i vikt och käka lite godis för det är jue endå påsk ? ! Synda lite i ensamheten :P



Känner ENORM STOR saknad efter Micke just nu ! INTE bara för jag sitter här ensam MYCKET också för att det känns som en EVIGHET sen han åkte hem fast det bara var förrgår !

Men jag hoppas på att få träffa honom en liten stund i morgon iaf !

Tycker om honom så OTROLIGT mycket ! <3


Om du bara visste!

Om du bara visst hur mycket jag Tycker om dig.
Om du bara visst hur mycket du betyder för mig.

Saknaden är så enorm.
Saknaden efter din värme
så underbar.

Om du bara visste hur mycket du betyder för mig.
Om du bara visste att min längtan tillbaks är stor.

Saknaden är enorm och kommer så förbli,
vår hemlighet.
Det är bara du och jag !

Av Linda Johansson - 11 april 2009 18:56

Godkväll !


Nea vaknade tidigt i morse som VANLIGT ! orkade inte gå upp så jag låg kvar eller nu ljög jag det var fakstiskt NEA som sa åt mej att ligga kvar för hon tyckte att jag skulle få sova en stund till !

Så vid 09.00 tiden knatade jag upp åt lite frukost tillsammans

Och sen ringde mamma och frågade om vi ville följa med till Högbo en stund i fin vädret tillsammans med mormor , moster , Emma och pappa !

Självklart ville vi det !

Gjorde oss klar pappa hämtade oss vid 11.00 tiden åkte och hämtade upp mamma och Emma och vidare för att hämta upp moster och mormor ! (Mormors katt tusse var också med så klart)

När vi var på väg till Högbo så var det nå JÄVLA fulingar som åkte i bilen framför ! hahaha (Linda , Emil och Hugo)

Hade ingen aning om att dom också skulle till Högbo

Dom skulle tydligen också gå runt sjön !

Vilket KANON väder vi fick att gå i men varmt vart med och släpa på först mormor i rullstolen och sen Nea och Emma i samma vagn

Stannade och grillade korv och fikade lite fick besök av två stycken änder också en tjej och en kille som Nea mer än GÄRNA matade :D

Tror jag vräkte i mej 4 korvar var VRÅL hungrig plus att pappa hade slängt på 14 st korvar om inte mer på grillen (vem trodde han skulle äta upp alla dom igentligen?)

Knatade vidare sen och gick runt sjön det är en bit att gå iaf Men SJUKT skönt !

Sen hade vi inget annat val än att åka hem igen (Även fast jag gärna hade velat stanna kvar och ätit glass och glassat i solen) Men moster började jobba 15.00 så vi åkte hemåt följde med mamma och pappa hem

Nea och Emma busade runt lite här men när Emma åkt så blev det ganska lungt så jag somnade på golvet som ungarna hade bäddat en massa säng kläder på :D

Skönt att få sova en liten stund det händer ALDRIG kan jag lova ibland behöver man sova en stund på eftermiddagen !

Ska kolla på en skräckis senare ikväll när Nea somnat också så orkar man vara vaken till den börjar skulle börja vid 23.00 tiden !

Ja det var lite utav dagen som varit SKÖNT att få komma ut lite grann

Då sover man bättre sen !


Nu ska vi ta och åka hemåt och göra kväller med lill tjejen !

Natti natt !



Av Linda Johansson - 11 april 2009 15:19

vilket UNDERBART väder det är ute nu helt OTROLIGT skönt !

Åkte till Högbo och gick runt sjön stannade och fikade lite grann !

Jag glömde som VANLIGT kameran hemme men pappa tog med sin så jag snodde dom bilderna dom får duga :D

Nu kan man nästan gå runt i linne det gjorde jag faktiskt i Högbo var så varmt tar sin lilla tid att gå runt sjön också !

Här kommer lite bilder ifrån Högbo !


Av Linda Johansson - 11 april 2009 09:44

Godmorgon !


Är det inte UNDERBART och vakna upp och kolla ut och solen skiner ?

Det är sånna dagar som får mig att piggna till :D

Önskar bara att dom kunde ha varit fler ! Men man ska inte klaga !

Mamma ringde för en liten stund sen och frågade om vi ville följa med till Högo nu när det är sånt fint väder och SJÄLVKLART vill vi göra det :)

Grilla lite korv och mata änderna kanske busa i lekparken !

Så jag och Nea mamma och pappa mormor och moster och Emma åker upp !

Skönt att vara ute när det är sånt här fint väder då vill man INTE sitta inne precis !


Längtar till nästa helg !

Sen längtar jag till sista April också då SÖTASTE bjudit över mej till Falun

för att fira med dom brukar vara ett STORT gäng där tydligen (Synd bara att inte älskling/Linda kunde följa med)

Sen 1-3 Maj är det Rättviksmarknad och den ska jag och Micke och Agnes gå på har ALDRIG varit på den (iaf vad jag vet)

Så jag tycker att det ska bli SUPER kul  så dit längtar jag också ! :D


Ne nu tjatar Nea på att jag ska gå in och duscha och göra mej klar så vi kan åka sen så jag måste väl göra det då :D SKIT ungen min <3


Saknad , tomhet , Kärlek ! (Micke)

Av Linda Johansson - 10 april 2009 20:37

Godkväll !


Nu är jag propp mätt åt typ som om jag aldrig sätt mat förut :P

Fläskfilé potatisgratäng och massa grönsker MUMS

Och så klart efteråt godis :P

Nea och Emma fick två varsinna stora ägg ett av mamma och pappa och ett av mormor så nu har dom godis för över ett år kan jag lova !

Men nu är jag trötter !

Ska åka hemåt om en stund och lägga oss (Sova ensam inatt kommer bli jobbigt , vill sova med Micke)

Saknaden är STOR  även fast han åkte idag så känns det som om han åkte igår kan inte få nog utav honom han är så SPECIELL !

även fast vi är VÄLDIGT olika igentligen så är det något med honom som är speciellt !

Det flyger fjärilar i magen på mej när jag tänker på honom !

( KÄRLEK )


Undra vad man ska hitta på i morgon då ?

Jag tror att jag ska fortsätta att städa iaf en stund på förmiddagen !

Damma klart, golven tror jag att jag tar på söndag är så mycket så jag MÅSTE dela upp det !

Ne nu bloggar jag inge mer idag är trött och vill gärna åka hem nu och sova !


Natti natt !


Av Linda Johansson - 10 april 2009 16:32

Ja nu kan jag iaf se ut när solen ligger på fönstrena :P

Det har jag INTE kunnat gjort förut hoho !

Men som jag HATAR att putsa dessa fönster det är så SJUKT många !

Både utanför imellan och innanför på ALLA fönster !

Men nu är det ÄNTLIGEN gjort förutom att jag inte kunde öppna fönstret i Neas rum så jag kunde ta dom imellan men det får pappa hjälpa mej med sen är inte så kunnig på sånt där skit :P


Nea åkte till mamma och pappa för en stund sen hon har tjatat hela dagen om att få åka dit ! Hon tycker VERKLIGEN om att vara där och det tycker jag är skönt !

Så jag har kunnat tagit fönstrena i fred så nu är det klart !

Ska sätta igång med badrummet också försöka damma lite överallt så långt som jag hinner för sen ska jag åka över till mamma och pappa på lite mat !

Så bror hämtar mej väl vid 18.00 tiden så det är dax att sätta fart nu !


Fasiken vad jag bloggar mycket om INGENTING igentligen ! Men jag tycker om att skriva !




Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards