Alla inlägg under april 2009

Av Linda Johansson - 6 april 2009 17:50

Ja då var man hemma i Sandviken igen då JAG VILL INTE ! varför kan jag inte bara få vara kvar där jag vill vara  ?

Jag vill INTE inte vara utan honom ! Det är jätte jobbigt !

Var meningen att jag skulle åka hem i morgon igentligen !

Men så ska det ALLTID komme en massa skit imellan måste till den där FÖRBANNADE arbetsförmedligen på något möte som man inte kunde skjuta upp tydligen ! IDIOT grejer !

Aja väntan till nästa gång blir LÅÅÅÅNG ! Men den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge :P


Sammanfatta helgen i Falun då eftersom jag inte bloggat på hela helgen tro INTE att jag glömt bort er kära vänner men jag har varken haft ork/tid eller lust att blogga finns så MYCKET annat jag vill hinna göra än att sitta och blogga !


Trosdag

Tog jag 14.30 bussen till Falun Linda följde med mej och såg till så att jag hamnade på rätt buss :D (lite nervöst var det faktiskt eftersom jag aldrig åkt buss till Falun förut)

Var framme i Falun 15.50

Micke mötte upp mej vid buss stationen (Hur kan det vara SÅÅÅ OTROLIGT UNDERBART att se någon efter bara 2-3 dagar? )

Känndes som om jag hade kommit till himmelen när jag ÄNTLIGEN fick krypa upp i hans famn igen och bara stå där och hålla om varandra !

Den känslan går inte att beskriva !

Sen bar det av hem till Micke och hans pappa låg i sängen och myste och bara hade det UNDERBART tillsammans !

Åkte och handlade och åt lite mat men jag hade problem med att äta så klart :P

Vi var tvugna att gå och lägga oss ganska tidigt för Micke hade frågat mej om jag ville följa med han och hans kompisar ut på sjön och angla (Fiska typ fast inte rikigt heller)

Så vi var tvugna att gå upp kl 05.00 på morgonen INGEN rikig höjdare precis

Men vad gör man inte för den man tycker om ?

Plus att jag var lite små nyfiken på hur det gick till !

Så vi somnade rätt tidigt och sååå UNDERBART att få somna bredvid  

min kärlek igen ! <3


Fredag !

Micke hade ställt klockan på 05.00 och jag höll på att dö när klockan ringde !

Han var jue snabb upp på benen eftersom han är van att gå upp tidigt men en annan var jue så gott som död !

Och inte hjälpte det att Micke drog av mej täcket heller usch det var taskigt :P

Men efter lite tjat ifrån Mickes sida så klev jag upp vi packade det vi skulle ha med oss och drog fram skotern och åkte iväg (har ALDRIG åkt skoter förut så det var en upplevelse det var SUPER kul)

Mötte upp Samuel , och några andra jag aldrig träffat förut på sjön !

Tidig morgon och kallt ute längtade tillbaka till sängen och ligga och kramas med Micke men IKKE !

Åkte skoter över sjön för att borra hål i isen och sätta ut det man anglar med (har ingen susning om vad det hette)

Jag tyckte ganska synd om mej själv så jag satte mej på skotern och satt där och frös ett bra tag !

Men senare på förmiddagen började solen att titta fram och vi satte och och åt lite grann och snackade en massa skit (Jätte roliga killar man fick sig ganska många goda skratt)

Och då var det FAKTISKT skönt att sitta där ute på sjön det var mysigt !

Tror vi började packa ihop sakerna vid 13.00 tiden för vi skulle hem och göra oss klar innan vi skulle åka och hämta Linda vid busstationen

Så fick Samuel för sig att bråka lite med mej för att jag var rädd för fiskarna så tyckte han att det var EXTREMT roligt och började jaga mej med en fisk och när han fick tag i mej så smetade han in fisk i håret på mej (Då kan jag lova att jag vart mindre glad)

Det var SJUKT äckligt så då kände jag att jag fick nog och sa till Micke att jag bara ville hem och duscha så vi åkte hemåt (Jag fick till och med köra skotern själv fast Micke satt jue bakom men det var SJUKT kul)

Duschade och grejade lite sen var det bara att hämta upp Samuel

Och sen hämta Linda vid buss stationen (Jätte glad att hon kunde komma)

Åkte till systemet och inhandlade lite dricka tills senare på kvällen för vi hade planerat att gå ut då jag Micke Samuel och Linda !

Handlade lite mat (Eftersom jag hade problem med att äta så fick jag nöja mej med att köpa barnmat hahah)

Kvällen var SUPER rolig jag fick umgås med dom två som betyder MYCKET för mej Micke och Linda men hade tyvärr ont senare på kvällen så jag var tvungen att vila mej ett tag jävla tunga ! :P

Men senare när jag vilat kom jag igång rikigt jag med åkte ner på stan till Linda och Johan och festade lite till där sen gick vi ner på stan till någon pub där det var trubadur SKIT roligt men kände mej lite nere där ett tag men efter jag pratat ut med Micke så kändes det bra igen

På hemvägen efter puben var man jue så klart hungrig så vi köpte lite mat och sen åkte vi hemåt nöjda med kvällen som varit !


Lördag !

Jag och Linda sov fan i mej till 12.30 slitna efter gårdagen så den här dagen hann vi inte göra så mycket men det blev iaf bestämt att vi skulle GRILLA UUUUUNDERRBAAART 

Så vi masade oss upp och duschade och gjorde oss klar och åkte och köpte lite mat att grilla fixade och donade lite med maten sen var det bara att grilla jag och Linda grillade korv och majskolvar SUUPER !

För jag hade fortfarande lite svårt att äta !

Mickes pappa hade varit och lånat en film av sin bror rallybrudarna så när vi skulle sätta oss och äta så knäppte vi på den filmen maten var SUPER GOD och filmen var BRA kunde inte bli bättre :)

Sen blev det kväller och en massa mys så klart :D

Mer hann vi inte eftersom vi sov så länge !


Söndag !

Sov rätt länge denna dag också klev nog upp vid 11.00 tiden

Gjorde oss klar och tyckte att vi skulle åka in till Kupolen i Borlänge

Jag Micke och Linda så vi tog bilen dit och knatade runt och kollade lite varken jag eller Linda hade råd att köpa något men Micke köpte en tröja och ett par byxor käkade lite tacos och hade det mysigt !

Inväntade Lindas tåg som skulle gå vid halv 5 tiden

Släppte av henne vid tåg stationen sen åkte jag och Micke hemåt igen

och kröp ner i sängen och myste tillsammans och kollade på en film

Somnade rätt tidigt faktiskt !

Det var den dagen det !


Måndag !

JOBBIG dag hemgång och sånt jobbigt !

Micke och jag åkte ner till stan för jag ville åka in och kolla lite

ville köpa mej ett par solbrillor men jag fasnade för en hatt istället men den kostade lite för mycket så jag köpte den aldrig men jag SKA nästa månad :P

Då ska jag köpa mej ett par skor och den där hatten !

Köpte glass och satte oss ute i solen och solade och åt glass UNDERBART väder

Nå mer hann vi inte innan min buss skulle gå :( 

Så vi åkte ner till buss stationen och inväntade min buss det känndes JÄTTE jobbigt att stå där och veta att jag snart skulle åka hem !

På bussen hem rann det en och en annan tår jag VILLE inte åka hem jag ville bara kunna dra tillbaka tiden när han hämtade mej när jag kom istället för att lämna mej och jag åkte hem men det går inte !

(Är det så här det känns när man är KÄR ?)

Lite sammanfattning men det blev LÅÅÅNG ber om ursäkt för det men helgen har varit SÅÅÅ UNDERBAR ! har hänt så mycket

Nu inväntar man nästa vecka när jag får träffa honom igen !

Nu skriver jag inge mer för det blir så långt att läsa !


Men jag ska berätta min hemlighet som jag och Linda åkte in till Gävle för att göra för er som inte vet det !

Jag har tagit hål i tungan :P

Jag har velat gjort det sen jag var 15 år tycker att det är SKIIT SNYGGT !

SÅ nu vet ni det :D


Mors !


Av Linda Johansson - 1 april 2009 16:48

Goddagens mina trogna blogg läsare !


Solen skiner och man kan sitta utan jacka på balkongen och röka :D HELT UNDERBART ! VÅR VÅR VÅR !

Se när snön smälter bort och när det droppar ifrån taken !

Finns inget UNDERBARARE än att se det !

Nästa månad lär väl sommar jobbs Schemat skickas ut också !

Hoppas det ser bra ut har gått ner till 80% istället för 100%

För jag MÅSTE tänka på Nea också förra sommaren var hon JÄTTE besviken på mej för jag hann knappt se henne och det tyckte hon INTE om !

Så jag kommer väl kanske jobba mellan 07.00 - 14.00 på förmiddagen

och på eftermiddagen 13.30 - 21.00

Då har man lite tid på sig efter man slutat också när man jobbar förmiddag!

Åka och sola och bada och en massa skojj :D

Har sagt till om en ledig helg i Juli också för då ska mamma pappa jag och Nea åka till Göteborg ! HÄRLIGT HÄRLIGT !

Gå på Liseberg !

Kommer bli KANON det !


Sitter och väntar på Skjuss in till Gävle nu Linda och jag ska göra något som iaf JAG velat SJUKT länge sen jag var 15 år :P

Men AAAJ vad ont det kommer att göra! Men det är det värt !

Mer säger jag inte isåfall får ni lista ut det själv eller så får ni vänta tills jag brättar ! HOHOHO ! Lite hemligheter MÅSTE man få ha ! :D


Nea åkte till Danne idag hon kommer hem på Onsdag igen (Saknar henne redan min lilla älsklingtjej)

Själv åker jag till Falun i morgon ska bli SÅÅÅ SKÖNT att få åka tillbaka !

Slippa skiten här i Sandviken ! kan inte bli bättre !


Min lilla älsklingkatt har flytta till Gävle hon :(

Det var en kille som hämtade henne idag för jag har inte tid med henne för jag är i Falun rätt ofta och sen är inte jag och Nea hemma så mycket som hon behöver !

Men hon kommer få det SUPER BRA !

Min lilla älskling GUUD så jag saknar henne nu ! 


Dax att göra annat nu !

Skriver mer senare

Puss & Kram


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards