Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Linda Johansson - 6 augusti 2009 18:42

Tack för att du Tyckt mig
Tack för att du sårat mig
Tack för att du svurit åt mig
Tack för att du svikit mig
Tack för att du vart elak mot mig
Tack för att du fick mig att gråta
Tack för att du inte gjorde mig som du

Av Linda Johansson - 6 augusti 2009 18:16

Ja då var man hemma då VILKEN dag GUD så varmt !

Men man ska väl inte klaga jag som har saknat värmen så mycket ska absolut INTE klaga nu :D

Dagen i Furuvik har varit bra men hann inte knäppa så många kort för jag kollade så klart inte batteriet när jag åkte så jag hade dåligt med batteri i kameran men det blev några kort iaf !

Vi avslutade dagen i Furuvik med att bada i deras badland !

Kunde TYVÄRR inte ta kort där eftersom kameran redan hade dött då !

Men dagen har varit bra endå !

Lite tråkiga saker som har hänt idag bara men TUR att man får reda på saker i tid så slipper man försöka så mycket när det inte lönar sig endå !

Nya tag nu är ALLT som krävs !



Lite bilder ifrån Furuvik då !



Av Linda Johansson - 6 augusti 2009 10:08

Godmorgon !

Helt UNDERBART med värme som jag har väntat på det här !

Äntligen kan man sätta på sig lite bekvämare kläder man behöver inte springa omkring med trånga Jeans och tjock tröjja !

HOPPAS det håller i sig i några dagar nu , Så man får njuta lite av sommaren också !

Jobbar jue sista dagen nu till helgen på Lördag sen har jag min semester !

Har INGEN som helst aning vad jag ska hitta på , Vill så GÄRNA åka någonstans , Ensam helst men jag vet inte om jag vågar rikigt !

Vill INTE ha någon som man måste anpassa sig efter vad hon / han vill utan jag vill känna att jag kan göra PRECIS vad JAG vill !

Men vi får se ! Ingen bråska kan åka i höst jag också !

BARA för att komma bort i från problemen och Sandviken ett tag !


Idag då ?

Jo vi ska åka till Furuviksparken om en liten stund kolla på alla djur och åka en MASSA karuseller och ha det SUPER mysigt

Jag , Nea mamma pappa och Emma och kanske Bror följer med också !

Kommer knäppaen massa kort som jag lägger ut åt er här sen så ni får kika lite på :D

Bloggar mer om furuvik ikväll !


Ta hant om varandra glädjs åt det ni har i morgon kan det vara försent !

Ta ingen förgiven acceptera situationen ni satt er i och lev efter den !








Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards