Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Linda Johansson - 26 augusti 2009 19:53

Godkväll !


Ja , Nea åkte till Danne idag han hämtade henne kl 14.00 på dagis

Hann inte träffa henne mer än på morgonen , men det får väl gå det också !

Så sen kl 09.10 så har jag varit ensam och haft det lungt och skönt !

Men så klart saknar jag Neas tjat och skratt !

Så nu blir hon borta tills nästa vecka (Tisdag)

Själv har jag inte gjort mycket alls idag , BARA tagit det lungt HELA dagen

har inte ens varit utanför dörren annat än när jag hämtade posten !

Har läst mycket , kollat på TV , suttit mycket vid datorn !

Har precis tagit ett varmt skumbad , SUPER skönt och bara ligga där

Men jag har lite svårt med värme , så efter ca kvart så brukar jag tycka att det blir lite för varmt , jag är INGEN riktig Finne ja pappa får skämmas för mej :D

Med andra ord har jag haft en bra dag men endå ganska tråkig !

Tråkigt att spendera dagen ensam , men kan man inte vara med någon annan så är det svårt ! Mitt hjärta slår fortfarande för en viss speciall kille !

Men nu sitter jag här och bloggar för fullt , och kollar på TV finns inte så mycket att se men det får väl duga ! Blir sängen rätt tidigt idag endå !

Så man orkar med morgon dagen , så man har hjärnan relativt med :D



följer nog med Linda och Tina in till Gävle i morgon endå , stackars Elin är sjuk vi som skulle gå ut på Fredag Jag vill så gärna gå ut så då får det bli i morgon istället :)

Det kommer bli SUPER kul !

Före ska jag möta upp Linda vid posten 12.15 vi ska ta 12.30 bussen in till Gävle för att äta lite god mat , kika runt lite och ha det mysigt tillsammans !

Så fram och tillbaka 4 gånger till Gävle i morgon :D

Men det ser jag fram emot faktiktiskt !

Sen ska jag in till GävleLördag också på crusing , lika bra att flytta dit snart kanske :D


Nej nu ska jag ta mej ett STORT glas iskall Coca-cola och kolla klart på the Simpsons !

Sen blir det nattinatti ganska snart !

Godnatt Puss & Kram










Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards