Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Linda Johansson - 28 augusti 2009 11:58

Hejj Hopp !


Kvällen igår var kanon , tills slutet då mådde jag INTE alls bra !

Jag tror INTE att det finns NÅGON där ute som VERKLIGEN bryr sig om mej !

Man tror att folk ska bry sig , man HOPPAS på det man söker bekräftelse

hos folk man absolut INTE ska göra det hos !

Som man VET inte rikigt bryr sig endå , isåfall på deras egna lilla vis !

Aja , ne men kvällen var rolig iaf dock var det lite dåligt med besök på dansgolvet den här gången... Men nästa gång jag går ut ska jag BARA stå där !


Idag då ?

Känner mej lite vilsen just nu , kan inte rikigt beskriva ... känner mej ENORMT ensam

Jag har INGEN som helst aning om vad jag ska göra idag !

Jag vill inte bara gå omkring här hemma , det är sånna här dagar man VERKLKIGEN behöver känna sig speciell och omtyckt , iaf jag !

Men det lär man jue inte få göra !

Man söker hos fel personer HELA tiden !













Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards