Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Linda Johansson - 10 augusti 2009 13:52

Tänkte bara göra ett inlägg om ALLA killar

Den som kom på att killar måste finnas , måste ha varit dersperat !

Jag HATAR alla killar !

Vill inte något med dom på det sättet , att vara kompis med dom kan man vara Men ABSOLUT INGET mer !

Tänker INTE se åt NÅGON kille igen det blir bara problem då en massa onödiga känslor och tårar som vägrar rinna !

Tusen frågor men inget svar !

Dom förstår INTE hur mycket dom VERKLIGEN kan såra !

Ena stunden så finns dom där håller om än hårt och viskar tyst i örat "Jag tycker om dej"

Andra stunden när man minst anar det när man VERKLIGEN känner att WOW den här killen vill jag leva med !

Ja då STICKER dom , dom bara drar och lämnar än ensam där med så många frågor !

Nej det vill jag INTE vara med om igen jag vill leva ensam iaf som det känns NU !







Av Linda Johansson - 10 augusti 2009 09:54

Godmorgon !


Vilken TRÅKIG dag att vakna till , första dagen på min lilla semester så ska det regna KUL !

Ne , hoppas på att det spricker upp under dagen så man kan vara ute lite

Annars har jag INGEN som helst aning om vad jag ska göra idag eller VI ska göra är VÄLDANS trött idag så för mej så skulle det BARA vara skönt och ligga hemma i sängen och kolla på film men som sagt var det beror helt och hållet på vädret om det spricker upp så lär man jue ta och gå ut men om det fortsätter regna hela dagen så blir vi nog inne och kollar på film kanske åker över en sväng till mamma och pappa bara !

Onsdag åker Nea till Danne och jag vet INTE alls vad jag ska hitta på hela veckan...

Den enda sak jag vet att jag MÅSTE ta tag i det är att städa ifrån golv till tak har inte orkat det på länge nu så nu ser det förjävligt ut här hemma !

Vet inte rikigt vilken dag jag ska göra funderar på Torsdag så har man det gjort under helgen utifall det är något som händer i helgen !

Vi får helt enkelt se vad som händer !


Dax att göra lite annat nu kanske men vet inte bara vad !





Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards