Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Linda Johansson - 15 augusti 2009 14:22

Goddagens !


Usch så trött jag är idag ! vart lite sent igår kom hem efter 03.00

Åkte ner på stan med mamma , tog ut pengar shoppade lite (i vanlig ordning) underkläder , smink och lite sånt smått !

Knatade runt där själv ett tag , ALLT för att INTE sitta hemma det klarar jag inte av !

köpte en cola tände en cigg och satt i solen och tittade på allt folk ute !

UNDERBART ! Ränsa tankarna lite !

Men tröttnade efter ett tag tänkte på Elin då och slängde iväg ett mess till henne och frågade om hon ville komma ner och hålla mej sällskap en stund !

Och det gjorde hon , gick iväg och fikade lite ! skrattade åt en duva som VÄGRADE äta Elins bulle men den åt min mazarin :D

Satt där och snackade om allt och inget , var JÄTTE trevligt !

Kom en MASSA folk med systemkassar , så jag kände va FAN jag vill också dricka ikväll ! Så det blev bestämt att Elin och jag skulle sitta hos henne och dricka lite vin och umgås !

Handlade lite dricka och gick iväg hemåt till Elin !

Jag gick och kollade bakåt HELA TIDEN ! Elin frågade efter ett tag , vad fan kollar du om ? , jag har INGEN som helst aning sa jag !

Men när hon frågade om jag kände mej iaktagen så ringde det en klocka JA det gjorde jag , jag kände att någon kollade på mej HELA tiden jag gick !

Men jag såg ingen , det var RIKIGT äckligt har aldrig känt så förut !

Men hem till Elin kom vi iaf , täffade hennes kille SUPER trevlig !

Och en MASSA goa kattbebisar :D

Satt ute på deras balkong drack lite och tjattrade som bara fan !

Tapio skickade iväg ett mess och frågade om vi skulle komma hem till nån Jocke för han skulle ha lite förfest ! , Så vi tyckte det lät som en bra idé så efter ett tag knatade vi iväg ner på stan hem till Jocke !

Var inte alls mycket folk där , men JÄVLIGT trevligt endå ! Skönt ibland när det bara är några stycken annars kan det lätt bli stökigt !

Satt där till ungefär 12 tiden , sen drog vi vidare till puben !

Träffade en MASSA bekanta ansikten som man inte träffat på länge !

Sen när dom stängde så följde vi med hem till Jocke igen , drack ingenting satt mest bara och hade tråkigt då , ville BARA hem då !

Så jag ringde Håkan så han hämtade mej och skjussade hem mej !

Skönt att slippa gå !

Så någongång strax efter 03.00 var jag hemma SKÖNT att lägga sig i sängen då kan jag lova  !

Så gårdagen var skojj ! Förutom att man mår som man gör då !

INTE alls bra , med andra ord ! Men det går väl över det snart också !


Idag då ?

Jo Elin kommer hit om en stund umgås ett tag , sen ska jag cykla ner till Kusinen Jenny och dricka lite vin och umgås INGEN utgång ikväll !

Orkar inte , men umgås och dricka vin kan man alltid göra :D

Prata gamla minnen !

Så jag ska väl ta mej i kragen och göra mej klar snart måste invänta Elin bara !

Bloggar mer imorgon !


Saknar dej !!!!!!!!!!!














Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards