Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Linda Johansson - 16 augusti 2009 18:46

I don't wanna live without you
God, it hurts to be alone
But livin' with you or without you
Cuts my poor heart to the bone

'Cause my heart gets broken everytime we fall
There's only so much left unshattered
This time I know my back's against the wall
But the truth's the only thing
That matters anymore

I'm scared in a crowd of people
And you're afraid to be alone
I have prayed you'd be beside me
I guess I'm meant to stand alone

Oh, cause our heart's get broken
Everytime we fall
They're beaten down and battered
You're so afraid you don't deserve it all
But you're not the only thing that matters anymore

How can I live without you in my heart
When I walk out this time
It'll tear me apart
My heart gets broken everytime we fall
There's only so long I can fake it

'Cause you let me go babe
We could have had it all
We had a chance
I thought we'd make it
'Cause I gave my heart
You had to break it
God give me the strength
I just can't take it anymore

Av Linda Johansson - 16 augusti 2009 11:50

Godmorgon / eller förmiddag välj själva :D


För mej är det iaf morgon ! Slog upp ögonen för en halvtimme sedan !

AS trött var länge sen jag sov så här länge , kroppen kanske behövde det !

Kvällen med Jenny igår var OTROLIGT rolig !

Kunde inte bli bättre !

Möttes upp vid donken , Vi hade bestämt att vi skulle gå någonstans och äta lite !

Så efter lite funderingar så hamnade vi på Tony´s

Satte oss ute på ute serveringen , beställde en black and white , det kostar men ibland får man unna sig jag och Jenny har inte träffats på flera månader så när man äntligen gör det så vill man slå på stort :)

Ville beställa in ett glas vin , men dom hade dåligt med vin i glas så det blev en cola istället haha !

Satt och tjattrare om ALLT och ingenting !

Efter maten så jag LOVAR vi kröp upp till Jennys lägenhet så JÄVLA mätta var vi , slog upp ett glas vin och satt ute på balkongen en stund tills det blev lite för kallt så plaserade vi oss i soffan lyssnade på musik och pratade gamla minnen !

Det är så SKÖNT när man får annat att tänka på ibland , Det är något som jag VERKLIGEN behöver !

Jenny hade köpt en SJUKT fin siden klänning i svart ganska kort utan axelband , Som hon inte tyckte att hon passade i så hon frågade om jag ville prova om jag kunde ha den isåfall fick jag ta den sa hon !

Och den passade JÄTTE bra tyckte själv att den satt SKIT bra !

Eftersom vi skulle ut på stan och göra den osäker , så bestämde jag mej för att ha den klänningen istället !

Jenny fick locka mitt hår tog en liten stund men det var det värt !

Plockade omkring med smycken och hår blommor och smink ja ALLT sånt som vi tjejer brukar göra när man har en tjejkväll :D

Resultatet på mej vart OTROLIGT bra !  Jag har i vanliga fall BRA självförteoeende men igår då var det ÄNNU bättre än vanligt !

Det såg PRECIS ut som om att jag skulle gå på bröllop istället för puben :D

Men nöjd var jag :D (Något DU skulle se , något som DU gått miste om , du vet vem du är)

Hamnade till slut på samma ställe som igår på 8ball , dom hade trubardur där men så klart INGET bord , ALLA jävla gamlingar samlas jue där !

Så vi gick ner istället , satt och pratade med Mike bartendern , lika roligt det !

Tyckte att vi kunde gå vidre och kolla på dom andra pubarna ! och sen gå tillbaka till 8ball !

Så vi hamnade på gamla fredo´s , en stund där hade dom också trubadur men MYCKET mindre folk , tyckte lite synd om han som spelade så vi stannade kvar och sjöng med och toka oss !

Sen gick vi tillbaka till 8ball för på dom andra pubarna var det dött !

Satte oss vi ett bord och satt och surra , träffade mycket folk man kände igen idag igen !

Vid 02.00 tiden så gick vi ner emot Sibylla , för att käka vilken JÄVLA kö det bildas där när Lobby (krogen) stängt !

Men fram kom vi ! Käkade lite , mamma ringde och frågade om hon skulle skjussa hem mej för jag ville hem då , så jag gick ner emot dom , så dom skjussade hem mej vid 02.30 tiden någongång !

SKÖNT att komma hem också , men tråkigt att tiden går så fort när man har roligt !

Men vi lär jue göra om det och det är SNART !



Idag då ?

Idag ska jag bara slappa och ta det lungt , jag ska inte göra NÅGONTING annat , ja kanske små städa lite grann men det får bli senare !

Så idag blir jag BARA hemma och tar det lungt , kollar på film , sitter vid datorn läser lite , lägger mej i ett hett skumbad !

Ja lite sånt :D

Är SJUKT skönt att vara hemma ibland också , och bara ta det lungt !

Ne nu ska jag kolla om det finns något på TVn att se annars så får det bli något annat ! Bloggar i morgon igen !



I Want you to want me , for all there I´m
















Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards