Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Linda Johansson - 8 augusti 2009 18:47

Oceans apart, day after day
And I slowly go insane
I hear your voice, on the line
But it doesn't stop the pain
If I see you next to never
how can we say forever


Wherever you go, whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes, or how my heart breaks
I will be right here waiting for you


I took for granted, all the times
That I thought would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now
Oh can't you see it baby,
You've got me going crazy


Wherever you go, whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes, or how my heart breaks
I will be right here waiting for you


I wonder how we can survive, this romance
But in the end if I'm with you, I'll take the chance
Oh you can't see it baby
You've got me going crazy


Wherever you go, whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes, or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

Av Linda Johansson - 8 augusti 2009 15:06

Hejj hopp !


Idag mår man som en överkörd räka !

Är så SJUKT bakis idag jag som sa att jag INTE skulle dricka så mycket !

Så mycket höll jag det ! Ångrar mej idag ! Speciellt när man mår så här !

Men annars så var kvällen JÄTTE bra är HEL nöjd !

MEN så finns det saker man kanske inte borde ha gjort som var för tidigt att göra när man fortfarande tycker om någon så OTROLIGT mycket !

Men är huvudet dumt får kroppen lida och det gör den idag både psykiskt och fysiskt !


Annars ångrar jag ingenting !

Åkte till Lindas föräldrar vid 19.00  igår kväll !

Linda och Tina mötte upp mej hällde upp en grogg satt och drack och snacka om ALLT möjligt bland annat om hur DUMMA i huvudet ALLA killar är :D sen tycket vi att det var dax att spela lite kubb !

Tina och jag var ett lag och Linda fick spela ensam hon :P

MYCKET som jag skrattade när vi spela kubb så mycket har jag faktskt inte skrattat på länge jag skrattade så jag höll på att kissa på mig och var tvungen att lägga mej på gräset ! :D

Linda är BRA sjuk hon när hon börjar vet man ALDRIG vad som händer ! :D

Tina och jag vann iaf efter att ha kastat pinnarna åt alla håll och kanter FÖRUTOM träbitarna man SKULLE träffa :P

Sen vart det lite sång det var bara Linda och jag som sjöng dom andra höll för öronen :P

Hade så GÄRNA velat bada i poolen också men när jag kom så började det bli lite väl kallt för det så det får bli en annan gång !

Emil skjussade ner oss på stan där vi sa hejdå till Tina för hon har inte åldern inne för att gå på krogen och knatade iväg mot Kharma !

Sprang DIREKT till dansgolvet så klart och härjade omkring där tills man var svettig som ett as då var det bara att gå ut en sväng men knappt så man fick nå luft där ute heller !

Linda drog iväg tidigare jag stannade kvar med Jelan och gänget !

Efter krogen stängt drog vi till Sibylla träffade lite fölk där som man tjattrade med en stund !

Jelan träffade på en killkompis till henne som tyckte att vi skulle följa med och basta inte mej emot han var jue TOOK snygg :P

Jelan och hennes "ragg" och jag och Fredrik (som han hette då) fick skjuss hem till honom bastade och härjade omkring hände lite saker som jag ångrar VÄLDIGT mycket idag men sånt som händer !

Jag och Jelan knatade därifrån vid 07.30 på morgonen skiljdes efter en bit och jag knatade hemåt och la mej och sov direkt !

Sov ifrån 08.00 till 10.30 det är ALLT jag har sovit i natt eller i morse jag som ska ut och jobba inatt MÅSTE försöka vila en stund sen men det är jue SJUKT varmt svårt att sova då !

MASSA tankar som snurrar runt i huvudet på mej HELA tiden också !

Kan inte slappna av men ska försöka !

Kvällen igår var som sagt var JÄTTE bra men jag ska nog ta det lungt med alkoholen ett tag nu känns det som :D


Lägger ut lite bilder ifrån igår här nedanför !









Av Linda Johansson - 8 augusti 2009 14:23

Jag vet, att jag inte vart så lätt att leva med.
Också jag har dar då allt blir fel.
Men jag vet att om man inte ger nåt, får man ingenting igen.
Men du tyckte du förlorade din stolthet, då vann du en vän.
Se på oss nu, vi står här trots allt, och håller om varann när det blåser kallt.
Jag vet att jag vill kämpa, jag vet att jag kan, så länge vi har varann.

Jag vet att det har varit dagar då du undrar om du gjorde rätt.
Jag har aldrig sagt till dig att det kommer att bli lätt.
Så tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig det vi har försvinna.
Hissar vit flagg och säger förlåt.
Så ta dig samman och svälj din gråt.

Se på oss nu, vi står här trots allt och håller om varann när det blåser kallt.
Jag vet att jag vill kämpa, jag vet att jag kan, så länge vi har varann.

För mig är du det vackraste som finns, för mig finns inget annat.

Det finns saker som alltid fortsätter växa (när allting tar slut) när allt annat har stannat.

Se på oss nu (aaaa). Vi står hjär strots allt, och håller om varann är det blåser kallt
Jag vet att jag vill kämpa (jag vet att jag vill kämpa),
jag vet att jag kan så länge vi har varann.

Ja, se på oss nu! (Vi står här trots allt)
Vi står här trots allt och håller om varann när det blåser kallt (blåser kallt)
Jag vet att jag vill (jag vet att jag vill) kämpa (kämpa) jag vet att jag kan (jag vet att jag kan).
Så länge vi har varann

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards