Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Linda Johansson - 18 augusti 2009 15:40

När ska det ta slut ?

Hur länge ska man behöva må dåligt ?

Jag önskar att ALLA känslor bara kunde försvinna bort !

Jag vill INTE känna längre !

Men hur jag än försöker , så finns dom där HELA tiden !

Det spelar ingen roll HUR många vänner jag har runt omkring mig !

Jag har haft kompisar som jag umgåts med HELA helgen , jag har inte varit mycket ensam !

MEN , endå så känns det som jag är SÅÅÅ SJUKT ensam !

Det finns ingen av dom som kan täcka upp tomrummet som finns innan mig !

Det finns EN enda och han vill inte !

Jag vet inte om jag har svårt att acceptera hur saker och ting är !

Jag VILL inte acceptera det !

Nu kommer hösten snart också , en av årstiderna jag VERKLIGEN hatar !

Just för att jag känner mej så SJUKT ensam då !

Jag vill INTE tända en mass levande ljus krypa upp i soffan och kolla på film ENSAM !

Jag vill dela det med "honom"

Jag vet inte ens om han läser min blogg längre , det verkar som om han har försvunnit ut i det tomma intet som om han ALDRIG en existerat !

Som om allt BARA varit en dröm , alla minnen , ALLT vi gjort tillsammans !

Ibland så känns det faktiskt så , för om det inte skulle varit så , ja då hade han väl varit här hos mej nu ?

Dom säger "tiden läker alla sår" ja visst det kanske dom gör , MEN för mej känns det som om det var SÅÅÅÅ långt borta !

Jag kan INTE förstå , jag känner inte igen mig själv !

Jag har ALDRIG mått så här dåligt förut !

Jag har ALDRIG kämpat så mycket som jag har gjort !

Jag skulle kämpa mer , om HAN lät mej göra det !

Men han har släppt taget , det kanske han har gjort för länge sen !

Utan att jag märkt det ? alla andra kanske har märkt det ? ALLA utom jag ?


Om jag endå kunde få svar på ALLA min frågor !

ALLA tankar dom snurrar och snurrar !

Jag trodde att jag VERKLIGEN betydde något för HONOM !

Men tydligen gjorde jag inte det

FÖR om jag gjorde det , då hade jag fått chansen att få ställa mina frågor!

Då hade han gett mej chansen att förstå , OCH jag hade kunnat gett han chansen att förstå vad det är HAN vill !

Men han VILL inte... det är svårt att prata med någon som inte vill !


Jag vet inte , om du läser det här !

Jag har FÖRSÖKT , jag ville ge dej en chans att prata och jag BARA lyssnade hur länge du en behövde prata ! Så hade jag lyssnat

Men jag kan inte prata med någon som INTE svarar i telfonen !

Om du hade svarat , om du svarade när jag ringde eller hörde av mig !

HADE jag lyssnat !

Men du ger mej inte chansen till det !

Om du läser det här , som jag hoppas att du gör !

VET du nu att jag vill lyssna på dig !

Om du har något att säga mej !
























Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards