Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Linda Johansson - 24 augusti 2009 17:04

Godkväll !


PUH vilken dag ! Linda och Hugo kom och hämtade mej och Nea vid 13.00

Knatade ner till statsparken, ungarna härjade omkring som två illbattningar ! Skönt att kunna slappna av lite när Nea är ute (HATAR det här området och det kommer väl ta 1000 år innan jag får flytta också)

Mamma och Emma kom ner en sväng också , tog en promenad ner till stan köpte glass åt barnen Linda behövde gå in till Bokia en sväng så efter det så gick Linda och jag och barnen ner till statsparken igen !

Träffade på en Malin som gick på föräldarutbildningen med mej kul att se henne var ett tag sen nu

Linda och jag pratade om ALLT mellan himmel och jord , medans ungarna sprang runt och lekte !

(MÅSTE tilllägga att man har tur som kan få hjälp av barnpigor ibland det är inte ofta man får det när man är ute ;) hahah)

Stannade ungefär ca timme sen tyckte vi att det räckte ungarna skulle hem och äta bada och kolla på barnpogram innan det är sovdax !


Så nu sitter Nea i badet och plaskar som en TOOK tror hon simmar omkring där faktiskt :D

jag sitter och väntar på att SÖT ska komma ut på Facebook :D

Sen blir det kvällsfika , barnpogram och kväller och GUD så skönt !

Nu ropar Nea att hon vill komma upp så det är väl dax nu då !


Godnatt





Av Linda Johansson - 24 augusti 2009 11:12

Hejj hopp ! Saknat mej kanske ? :)


Nu är jag iaf tillbaka...har varit lite jobbigt dom senaste veckorna !

Men nu känns det MYCKET bättre !

Har bearbetat ALLT nu och kommit in på rätt spår igen känns JÄTTE skönt !


Idag då ?

Jag ska ner till statsparken med Linda och barnen och härja omkring !

Tar väl med en filt till mej och Linda som vi kan sitta och snacka en massa skit på och bara ha det bra !

Så kan barnen leka omkring och härja !

Vi blir väl där ett bra tag iaf , sen har jag ingen aning om vad jag ska göra !

Blir nog tidig kväller ikväll tror jag ....

Till helgen blir det en MASSA kul iaf :)



Nej om man skulle sätta fart med lite mat strax , så man kommer iväg sen !

Bloggar mer senare kanske

Puss och kram





Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards