Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Linda Johansson - 31 augusti 2009 19:32

GUD vad jag saknar min lilla prinsessa nu !

Imorgon kommer hon hem , det ska bli så UNDERBART att få hem henne igen...

Då är det slut på dom ensamma nätterna , Hon sover jue i sin säng men det spelar ingen roll , man har någon här på nätterna och på morgonen när man vaknar !

Nej , nu är det RIKIGT tomt här faktiskt , bara jag och TVn inte myckdet till sällskap !

Men i morgon då blir det en MASSA mys och bus igen :D



Idag har jag inte gjort mycket alls , läst lite , kollat på TV tagit ett bad !

Micke kom över en sväng så jag färgade håret på honon , JA vi är kompisar INGENTING annat !

Han åkte hem för en stund sen , så nu sitter jag här och försöker få kvällen att gå så det kan bli morgon någon gång !

Har lite grann jag ska göra i morgon !

kl 10.00 ska jag vara nere på stan (iaf försöka) måste till Arbetsförmedlingen på besök det är dax nu , annars slänger dom väl ut mej snart !

Sen vid 13.00 ska jag möta upp Elin , vi ska ta en fika och umgås nu SAKNAR henne jätte myket var länge sen vi sågs nu !

Sen 16.00 ska jag hämta upp Nea (ÄNTLIGEN) vid stasparken dom skulle tydlgigen har utflykt där imorgon !

Sen knatar vi väl hemåt och myser en massa innan det är dax för kvälls mat sen sova !

Så i morgon har jag lite mer jag ska göra än vad jag har gjort idag !

Nej nu ska jag kolla klart på TV sen blir det nog rätt tidig kväller ikväll !

Kanske man bör äta något idag också ?


Tjingeling Godnatt !





Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards