Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Linda Johansson - 7 augusti 2009 15:56

Ja nu har jag då bestämt mej HELT !

Jag ska börja om ifrån början släppa ALLT tråkigt som hänt mig alla tråkiga saker som får en att må så dåligt !

INGEN kille ska få komma in i mitt liv igen och krossa mitt hjärta ännu en gång !

Jag och Nea kan leva ensam bara vi två det har vi gjort förut och vi klarar det igen !

Är så TRÖTTALLT som har med killar och kärlek att göra vill inte veta av skiten mer !

Har iaf bestämt mej för att flytta ifrån lägenheten här !

Finns INGENTING som är bra med att bo här , området är SJUKT dåligt

bilarna åker som dårar här och ÖVERALLT fast dom VET att barn leker här

Det finns BARA utlänningar här (missförstå mej inte nu är ingen rasist)

Stackarns Nea har INGEN att leka med här !

Jag vågar inte släppa ut henne pga bilarna och allt omkring !

Jag vill att vi ska bo på något ställe där det finns MYCKET barn och MÅNGA som Nea kan leka med så slipper man känna HELA tiden att man MÅSTE underhålla för att Nea har tråkigt då är det bara att säga åt henne att gå ut och lek en stund då många av mina kompisar har sina barn ute som leker ute runt omkring där hela dagarna !

Jag är JÄTTE sugen på att flytta ner till killingvägen här nedanför där är det lungt och MÅNGA barn där bor många barnfamiljer bland annat min kusin med sina två barn !

Jag ska ringa runt lite till veckan få se om vi kan flytta jag HOPPAS att det blir VÄLDIGT snart !

Jag HATAR att vantrivas någonstans det har jag gjort förut och det är INTE kul !

Tror inte Nea trivs så bra här heller hon frågar hela tiden varför hon inte har någon att leka med och varför andra barn får vara ute och inte hon !

Det är MYCKET som ska bli annorlunda nu när jag har insätt saker och ting

Saker jag BORDE ha sätt och märk och förstått för LÄNGE innan det gick så långt som det gick !

Jag har slösat bort ett halvår av mitt liv på någon som INTE är värd mej eller Nea !

Nu är det HELT slut på det här !

Kosta vad det kostar vill men jag ska VERKLIGEN ge ALLT för att det ska bli bra för mej och Nea det är VI som gäller nu , VI som ska ha det bra !

Få det vi förtjänar !


Usch vad jag känner mej tom just nu men jag ska UPPÅT om jag så ska dö på kuppen så SKA jag upp !











Av Linda Johansson - 7 augusti 2009 10:07

Ännu mer SOL och GUD så underbart kan inte bli bättre än så :)

Livet leker full ut... jag är så TRÖTTALLA bekymmer och problem

jag ska leva och det ska jag göra NU ! ut och upptäcka nya möjligheter

nya människor se saker jag inte sätt förut !

Nu är det JAG som ska må bra !

Tillsammans med dom som VERKLIGEN betyder något som jag betyder någonting för också !


Ikväll funderar jag på att dra till bror på fest för att komma ut lite

orkar INTE sitta här och bara glo finns så MYCKET mer där ute !

HOPPAS bara att Linda vill följa med mej bara !

Vi ska VERKLIGEN ta igen ALLT som gått förlorat nu när man varit dum och blind !

Tror inte det blir så mycket drickande för mej om det blir något i huvudtaget vi får se men ut och umgås vill jag göra iaf !


Bloggar mer senare kanske eller i morgon !







Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards