Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Linda Johansson - 13 augusti 2009 17:59

She's gone,
Out of my life.
I was wrong,
I'm to blame,
I was so untrue.
I can't live without her love.
 
In my life
There's just an empty space.
All my dreams are lost,
I'm wasting away.
Forgive me, girl.

Lady, won't you save me?
My heart belongs to you.
Lady, can you forgive me
For all I've done to you?
Lady, oh, lady.

She's gone,
Out of my life.
Oh, she's gone.
I find it so hard to go on.
I really miss that girl, my love.

Come back into my arms.
I'm so alone,
I'm begging you,
I'm down on my knees.
Forgive me, girl.

Lady, won't you save me?
My heart belongs to you.
Lady, can you forgive me
For all I've done to you?
Lady, oh, lady.
Lady, won't you save me?
My heart belongs to you.
Lady, can you forgive me
For all I've done to you?
Lady, oh, lady.

Lady, oh, lady.
My heart belongs to you.
Lady, can you forgive me?
For all I've done to you.

Av Linda Johansson - 13 augusti 2009 14:29

Den här dagen har INTE börjat speciellt bra !

Städningen som jag skulle ha gjort idag , ja på den fronten har det jue inte hänt ett SKIT ! (Men det har sina orsaker också)

Sen är det så SJUKT tråkigt väder ute , så man kan inte vara ute och njuta av solen heller , som man skulle behöva ibland !

Trött och hungrig som ett as är jag också !

Kanske borde ta mej något att äta ? Men jag känner att jag inte är ett DUGG sugen på någonting ! Men ibland måste man tvinga i sig mat !

ALLA kompisarna är så KLART inte hemma ! (ja dom man har då iaf)

Så man kan inte hitta på något med dom heller !

USCH vad jag gnäller men som sagt var (det har sina orsaker) att jag känner mej nere och ledsen och Ensam just nu !

Men det går över , Imorgon kommer Linda hem också då ska vi härja omkring som BARA vi kan , Så då kommer det att kännas lite lättare !

Nu är det JAG som ska ta mej i kragen !

Och INTE låta mig falla tillbaka igen !

Nu ska jag uppåt INTE neråt nå mer !

ALLT jag behöver nu är styrkan att klara det också !

Jag hoppas , att någon ger mej den styrkan !

ALLT kommer bli BRA , ALLT SKA bli bra till slut !

Men ibland känns det som om det inte existerar helt enkelt !

Men jag VET att det gör det , och det är DIT jag SKA !

Nu är det INGEN lek längre nu är det allvar !

Om jag inte ska ramla ner djupare och djupare ner i mörket så måste jag ta mig själv i kragen och fixa det här !

Ensam eller inte så kommer jag klara det !


DET är JAG som gäller nu !

Linda Johansson ska tillbaka till den starka personen hon en gång var !

och INGEN ska komma ivägen för det !













Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards