Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Linda Johansson - 14 augusti 2009 09:59

Godmorgon !


Idag känns det lite bättre iaf ! (Tack och lov) jag har sovit bra inatt också !

Var ett tag sen jag sov bra nu , men nu har jag sovit bra igår natt och inatt !

Kanske man kan vara lite utvilad idag iaf ! Så man orkar med allt man ska göra !

Håller på och tvättar för fullt nu , mycket sängkläder och sånt skit !

Samtidigt som jag håller på och göra mej klar , ska ner på stan och hämta ut pengarna jag fått tillbaka ifrån skatten , lämna mamma 2000 kr ,sen är jag fattig igen :) i vanlig ordning !

Sen ska jag vänta på att Linda ska ringa när hon kommit hem , så jag kan knata över dit (eller jag tar cykeln) och umgås hela dagen / kvällen !

Synd om Linda som ska få drass med mej HELA helgen ! :D

Men ibland behöver man VERKLIGEN sina kompisar , SPECIELLT Linda

Hon är nog den ENDA som jag kan skratta med , även fast det känns svårt ibland !

Vi är som vi är tillsammans , sen om folk kollar snett på oss eller skrattar , det skiter vi i  låt dom skratta då !

Så jag HOPPAS att den här helgen kommer eller jag VET att den kommer infinna en MASSA skratt och tokerier !

Före det så ska jag fixa och dona lite här hemma , ska ta städningen i morgon tänkte jag då SKA jag göra det också !

Kan inte skjuta upp på det längre nu , det är ALLT för skitigt här hemma nu !

Men ibland orkar man INTE utan man behöver bara få vara ifred och tänka

Men i morgon så ska jag ta den där JÄVLA jobbiga städningen , men det är skönt när det är klart då kan man andas ut !


Ne om man skulle fortsätta göra sig klar och göra lite små nytta här hemma innan allt annat händer !

Bloggar mer senare ikväll , eller i morgon !

PUSS på er








Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards