Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Starka känslor !

Av Linda Johansson - 27 januari 2011 16:48

Ibland kan jag önska att jag var någon annanstans på nån annan plats !

Där det inte finns nå känslor , problem eller något man mår dåligt av !

Igår fick jag ett nervsammanbrott !

Jag är inte mer än människa jag heller , ibland kan det bli för mycket till och med för mig ! Jag hör ofta att jag är stark att jag brukar ta mej igenom det mesta när det är svårt ! Men igår kolapsade jag TOTALT !

Det är så MYCKET som ligger och trycker nu , många känslor som finns inom mig som jag inte har bearbetat ännu , och igår blev det FÖR mycket och alla känslor rann över mig på en och samma gång !

En enda sak som fick mig att sätta mej ner och gråta som ett litet barn !

Jag trodde att jag var starkare än så faktiskt !

Ibland har jag funderat på om jag skulle gå och prata med någon , någon helt utomståeende ingen nära vän eller släkting eller något sånt !

Utan någon som jag aldrig träffat förut , prata om allt mellan himmel och jord ! Få ur mig lite känslor istället för att spara dom inom mig och att det blir så här en gång till för det vill jag INTE !

Jag kände inte igen mig själv igår !

Men ibland är det föör tufft , som jag får kämpa varje dag ta ALL min energi och kämpa och det är INTE bara en sak jag får kämpa med !

Om det endå vore så väl !

jag får kämpa med min rätt som Mamma till min dotter varje dag också !

Det känns som om jag sitter i en bubbla svävar runt där uppe och kollar ner på mig själv , det känns som om jag inte har nå känslor kvar !

Men INGENTING kan få mig att dras ner totalt i skiten ! Jag kämpar jag är en kämpe jag föddes till en kämpe och jag kämpar in till det sista andetaget

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards