Direktlänk till inlägg 8 september 2011

Hösten !

Av Linda Johansson - 8 september 2011 08:51

Vi Välkommnar hösten !


  

En grå och trist och regnig årstid !

Leta i garderoben efter varmare kläder , eller ut och shoppa nya !

Paraply stövlar vantar ja allt vad det innebär !

För mej är hösten den tråkigaste årstiden med bara regn , regn och åter regn

Men har man tur så kan solen titta fram och värma en aning ibland !

Vindar som kryper in under kläderna kylande vindar !

Det har redan börjat mörkna på kvällarna , löven börjar ändra färg på träden

börjar falla ner som ett täcke på assfalltet !

Det känns som om det var igår jag gick i bara linne på jobbet !

Och nu är hösten redan här !

Det mysiga med hösten är att man kan tända ljus och krypa ner under en varm

filt framför TVN och dricka en varm kopp choklad !

Eller ta ett varmt skumbad när man är lite fryssen !

Hösten hasr sin charm som alla årstider men Hösten är ingenting för mig !


 


Idag händer det lite grejer ! Nea är på skolan jag hämtar henne 15.00

jag ska läsa igenom kapittlet i boken gå igenom svaren jag skrivit ner som ska lämnas in imorgon och sen iväg till skolan imorgon och skriva av det på

datorn och skicka in det !

Hoppas det blir bra !

Jag ska också hinna måla väggen i köket men det får bli senare på eftermiddagen jag har en annan sak jag ska göra idag också ! HM !

Jag väntar på att texten jag skickat efter ska komma så jag får sätta upp den

på väggen övanför sängen ... just nu är det väldigt tont där !

Sen fyller jag år nästa månad också ! USCH ett år äldre !

Så jag har önskat mej en lampa av mamma & pappa som jag tänkte ha i vardagsrummet som kommer att passa in med det vita och svarta jag har !


Så här ser den ut ! En enkel med endå fin !


 


Sen ska jag som jag skrev tidigare köpa väggklockan till köket !

Jag tycker verkligen om att rusta och köpa nya saker så man ser skillnaden

att det blir MYCKET bättre jag får en liten kick av att fixa och dona :-)

Nästa projekt blir i Neas rum (Om hon nu vill tapetsera om)

hon tycker om sin svara tapet med rosa fondvägg med fjärilar på !

Men jag hade tänkt tapetsera om det i ljusrosa där inne !

Ja den svata tapeten

Rummet kommer se större ut och det blir ljusare där inne !

Men jag måste prata med Nea först får se vad hon tycker vill hon inte så tänker

jag inte göra det heller det är hennes rum hon bestämmer !

Nej mina vänner / ovänner !

Dax att göra lite annat en stund (Kanske stoppa i sej något i magen)

Innan man sätter igång !

Hörs senare !


Puss och Kram !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards