Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Rån !

Av Linda Johansson - 27 oktober 2008 08:07

Vaknade 07.00 idag när klockan ringde gick upp och gjorde mej klar !

Satte på TVn åt Nea för hon vaknade också när klockan ringde !

sen göra frukost åt Nea borsta tänderna och lite sånt nu sitter hon och kollar på TV igen och jag bloggar :)

vi ska strax gå iväg till dagis tänkte att jag skulle ta och knata till skolan idag

det är jätte lååångt att gå men det är bara skönt så här tidigt på morgonen inte så mycket trafik och folk som är ute då !

börjar jue 10.00 slutar 12.00 så det är bara två timmar ingenting skönt !

speciellt en måndag

Sen ska jag hem till mamma och ringa lite och skriva dom där tråkiga jävla räkningarna skit kul att se att nästan alla pengar försvinner !

men det kommer väl att bli bättre med tiden hoppas jag på !


Igår när mamma pappa jag och Nea skulle åka till mormor och äta tårta och fira mej åkte vi förbi stan där hade dom spärrat av halva stan

många polisbilar var i farten 3 bilar på stan en vid Enen och en vid badhuset

dom letade efter någon/något

vi visste jue inte vad det var så vi glömde det där för pappa sa att det säkert står i tidinigen idag nyfiken var man väl för dom spärrar jue inte av bara så där !

så jag ringde mamma i morse och frågade om hon hade läst något och hon hade läst att det hade varit ett maskerat beväpnat rån på bingobutiken på stan

hade varit mycket folk i butiken då !

stackars dom människorna det är jue flest gamla människor som går dit och spelar dom fick väl hjärtattacker stackrarna !

att det kunde hända i lill Sandviken trodde jag verkligen inte

men det kunde det !

obehagligt igentligen snart vågar man jue inte alls gå ut !


Nea nu ska vi knata iväg jag och Nea skriver mer om dagen senare idag


See ya !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards