Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Halloween !

Av Linda Johansson - 30 oktober 2008 20:40

 Glad Halloween på er alla bloggläsare eller vad man säger :P


var ner å stan en sväng tidigare idag som jag sa ! men gick hem ganska på en gång var jue så svinit kallt Nea frös  jätte mycket även fast hon hade täckbyxor täckjacka och vantar och mössa så frös hon på vägen hem så gick vi förbi hos mamma och pappa (tur att dom bor på stan vissa gånger)

hämtade en filt åt Nea som hon kunde kura ihop sig i på vägen hem tur det !

Sminkade Nea också bild kommer här nedanför :) jätte söt vart hon visste inte rikigt hur jag skulle måla för jag ville inte sminka henne för skrämmande heller så hon blir rädd räcker med att hon inte vågade kolla på dom andra barnen ute idag :P

svårt att göra så mycket hon var jue tvungen att ha mössa på sej för det var så kallt hade sprayat upp håret och sprayat svart i håret på henne men det syndes jue inte för hon var tvungen att ha mössa annars blir hon jue sjuk !

så det var jue lite små tråkigt

gick runt och kikade lite på stan med Linda och Hugo slutade med att jag var så förbannad i slutet så jag ville bara hem !

orkar inte se na fy fan....

men mysigt var det iaf tills det blev förstört så klart som vanligt !


Nu sitter jag och Nea och kollar på TV och äter godis och dricker läsk :)

är snart tandborstning till 1000 sen blir det sängen och mysa innan hon åker "BORT" i morgon men hon kommer hem på söndag vill inte att hon ska åka "BORT" Vill ha henne hemma med mej men det går jue inte !

men jag ska på möte om schemat snart och då ska vi nog ändra lite på det !

och inte lär det bli till nå bättre iaf ! ska försöka dra ner på dagarna !


Ne nu blir det mamma och Nea mys resten av kvällen mammas skit unge

du gör mamma så glad när vi är tillsammans så är det så rätt det är så det ska vara du och jag emot världen skruttungen INGEN kan komma imellan oss hur mycket "dom" än försöker mammas Älskling jag Älskar dej till stjärnorna och tillbaka <3


Så här såg Nea ut ikväll dålig fantasi :P men hon tyckte om det iaf !



 
 
Ingen bild

Sara

30 oktober 2008 21:14

haha ett sånt sött litet spöke! var hittar man färg till sånt där? bjuden på halloween fest på lörda men vet inte vad jag ska hitta på:( kram

 
Linda

Linda

31 oktober 2008 08:43

Hej Sara :)
tack för att du besöker min blogg jätte kul :)
jag köpte det på leklust här där jag bor det finns lite överallt speciellt i leksaksaffärer finns det jätte mycket masker förklädnad och smink och så :)
lycka till och hoppas festen blir lyckad
Kramar

http://lindamariaireenejohansson.blogg.se

 
Ingen bild

Sara

31 oktober 2008 12:44

Tack för tipset, får åka in o kolla de sen.. (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards